Bugün lanet olası okul var. Uyanmak istemiyorum, ama maalesef uyandım. Bugün tek başıma okula gideceğim. Of! Evden bir kaç birşey atıştırarak çıktım. Yol da telefonuma bildirim gelmesiyle durdum. Tahmin etmesi çok zor değil kimin yazdığını çok iyi biliyorum. Ege!
Ege.wp: Günaydın canısı.
Ben: Sen harbi malsın.
Ege.wp: Dedim ya, senin mal'ınım. :)
Ben: Okul da böyle yapma bari geri zekalı!
Ege.wp: Bakarız.
Ben: Bokoroz.
Ege.wp: Bak şimdi doğa ve Çağla sana iftira atacaklar.
Ben: Ne!?
Ege.wp: Nudelerini yaydı diyecekler.
Ben: Ya sen ne saçmalıyorsun!
Ege.wp: Kızım mal mısın? Seni uyarıyorum bana kızıyorsun.
Ben: Senden ve o grubundan nefret ediyorum.!
Ege.wp: Ya sabır.
-------------------------------------
Ege doğru söylüyor olabilir mi? Bence hayır tuzağa düşürecek. Kafayı yemek üzereyim.! Yolun ortasında durmuş dedikleri doğru olabilir mi diye düşünüyorum. Dalmayı bıraktığım da okulum kapısında buldum kendimi. Emre, Doğukan ve Caner de oradaydı. Onlara demelimiyim? Evet. Hızlı adımlarımla onlara doğru yaklaştım.
"Çocuklar.." Seslenmemle üçü birden bana döndü. Caner kafasını ne oldu anlamında salladı.
"Sınıf da ki kızlar, yani Doğa ve Ela bana iftira atacaklarmış."
"Ne iftirası?" Caner soruyu sorduğun da ona doğru döndüm.
"Güya ben nude mi yaymışım.." Demem ile Emre'nin anlında ki sinirden belirgin olan damarlarını gördüm. Öfkeden kızarmıştı.
"Nude ne lan am*na koyayım." Caner'in ikinci sorusuyla kulağına yaklaştım. "Çıplak fotoğraf." Caner'in gözleri birden büyüdü.
"Lan ne alaka, sikerim oğlum hepsini." Emre ile göz göze geldik. Birden okula doğru koşmaya başladı. Söylemeyecektin Bahar. Emre'nin peşinden giderken bir çocuk bana seslendi. Caner durdu. "Herkese nude atıyorsan, bende isterim bi tane güzelim." Iftirayı atmışlar bile. Arkama dönüp Caner'i kontrol edecektim ki Caner çocuğa uçan tekme attı adeta. "Oro*pu çocuğu seni." Sınıfa girdiğimiz de Onur yerdeydi ve üstün de Emre. Ben donmuş izliyorum.
Onur'un sevgilisi olan Doğa "dur!" Diye bağırıyor, Ege, Emre'yi kaldırmaya çalışıyor, Onur'un bir diğer arkadaşı ise Doğa'yı sakinleştirmeye çalışıyor. Caner ve Doğukan, Emre'yi kaldırmaya çalışıyor. Emre neredeyse öldürecek.! "Emre, lütfen dur.!" Bağırmam ile Emre dahil herkes bana baktı. Gözlerinden Alev çıkıyordu sanki. Çocuğun üzerinden kalktı. "Hepinize söylüyorum bu kıza karışacak olursanız bu sefer acımam."
Onur'un yüzü kan içindeydi. Hiç birşey olmamış gibi yerimize oturduk. Onur bize bakmaya cesaret edemiyor.
"İyi misin lan." Caner'in, Emre'ye sorduğu soru ile kafamı Emre'ye çevirdim. "İyiyim." Kafamı sağa çevirdiğim de Ege'yle gözlerimiz buluştu.
Yalan söylememiş, ona güvenmeli miyim? Ona herkesin içinde teşekkür edemezdim. Telefonumu çıkarıp instagram uygulamasına girdim, ve Ege'ye yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle'nin Gençleri/ Yarı Texting
Novela Juvenil-"Hazır mısınız?" -"Hazırız kardeşim." -"Hazırız lan am*na koyayım normal davranıyoruz." -"Hazırız.." Ve odaya girdik belki hayatımızı değiştirecek şeyin başlama yerine geldik. Dördümüz de aynı hizada duruyoruz. Müdür bişeyler anlatıyor üçümüz de an...