עוד פרק ב-100 כוכביםם❤️🫶
אני מודה לכולם על כל הערכה זה הכי לא מובן מאליו!! תודה!
לא העלתי כשהיה מספיק כוכבים אז פיציתי אותכםםםם!
הפרק הכי ארוך בייביזזזז! 1000 מיליםםםעברו ארבעה ימים מאז ששמעתי מניקולאס.
אתמול הסתובבתי עם אחותי בקניון ולאחר מכן הלכנו לבדיקה של העובר.
עוד כמה ימים יגיעו התוצאות בדיקה של העובר,
כך נוכל לדעת את מין העובר שלה.היא כנראה זיהתה שאני חסרת חשק כך שלא שאלה שאלות, מה שמאוד לא אופייני לה.
היא סיפרה לסמי, שבא לאסוף אותי עוד כמה דקות אל ההמבורגריה האהובה עלי.ההמבורגרים של טוד
איך אני יכולה ללכת להנות ככה? כשאני יודעת שניקולאס כועס עלי על משהו שלא עשיתי?
הגנתי עליו, הייתי מוכנה למות למענו.
והוא כועס עלי כיוון שאבי שלף את האקדח.
מה יכולתי לעשות..?הסתכלתי על פניי המעט חוורות ועל השקיות מתחת לעיניי.
שנאתי את ההרגשה הזאת, שאבי כועס עלי
וגם ניקולאס, אני באמת לא מבינה איפה טעיתי.
אני לא מצליחה להירדם עם הרגשות אשם האלה, אמא תמיד צצה במחשבותיי, אולי אבא צודק בכך.
ואמא הייתה מעדיפה שאצדד באבא.לקחתי מהמזוודה את התמונה המקופלת של האישה עם החיוך הענק, החיוך שמאיר לי את העולם כל יום מחדש וחייכתי חיוך קטן.
״אני מאוד מקווה שאת לא כועסת.. אבל הבאתי את בראין ואת דודה פולי.״ מלמל לפתע סמי קולו מעט לחוץ וצעדיו מתגברים.
״זה נהדר מצידי.״ חייכתי אליו חיוך רגוע בנסיון להרגיע אותו גם ויצאתי מחוץ לחדר משאירה את התמונה על השידה, הפוכה.
ידעתי שקורה משהו בין בראין לסמי ואני עמדתי לגלות מה, אני יודעת שסמי הומו אבל בראין..? הגבר נראה כמו אל יווני שחיי בסרט ומאוהב בעצמו.
יצאתי אל רכבו של בריאן
ונכנסתי לתוכו פוגשת בחיוך קטן של אישה בסביבות גיל ה-35, ראיתי אותה בארוחה שהייתה, זאת דודה פולי.בראין ישב עם משקפיים שחורות כאשר חיוך גדול היה על פניו.
״מה שלומך?״ שאל וסרק את גופי, גבתו השמאלית עלתה מעט למעלה ועיניו התמקדו בעיניי.
״אני בסדר.״ חייכתי והשבתי חיוך קטן.
״המיטה לא נוחה לך זואי?״ השיב בריאן וצחק.
פאק, הקונסילר לא מכסה את השקיות.
הבעת פאניקה הופיע על פניי והתחלפה מהר מאוד בצחוק בלתי נשלט כיוון שסמי בעט ב״סודיות״ בזין של בריאן.
YOU ARE READING
האובססיה שלי
Romance״רגע״ התחנן. "פאק, אני מצטער! תן לי להתנצל!״ מלמל בפאניקה והרים את ידיו. המילים שלו הפכו לרעש מטריד בראשיי, אני לא אסבול את זה שמשקרים לי. החיילים שלי אמורים להגן על אחיי, זה העבודה הדפוקה שלהם. הנחתי סיגריה בין שיניי ואת אצבעותיי על ההדק אך לפני ש...