ניקולאס- פרק 35

4K 240 27
                                    

פרק הבא ב100 כוכבים❤️☺️🫶

״איך לעזאזל דבר כזה קורה?״ נהמתי עיניי ממוקדות בחיילים אשר היו אמורים לשמור על בריאן וחבריו.

״אדוני לא יכלנו עליהם.״ מלמל במעט התחננות החייל הצעיר ביותר, כאשר שאר החיילים עמדו עם ראשם לריצפה.

״אל תגיד לי את זה.״ צחקתי במרירות, לא מאמין שהוא משקר עליי, הוא לא מבין כמה ברורה השפת גוף שלו.

״תדבר.״ פקדתי במילה אחת על החייל כהה העור, נילס.
הוא נשבע לי שבועת דם לפני כמה שנים כשראיתי אותו מתאבק במועדונים מפוקפקים תמורת כמה אגורות, הוצאתי את המשפחה שלו מהרחוב ושילמתי על כל הטיפולים הרפואים לאחותו אך ורק תמורה לנאמנותו וכוחו.

״עצרנו בתחנת דלק וקנינו סיגריות.״ השיב לי, עיניו עכשיו ממוקדות בי.

שלפתי את אקדחיי בכמה שניות וכיוונתי אל רקתו של הנער הצעיר אשר שיקר לי.

״רגע״ התחנן.
"פאק, אני מצטער! תן לי להתנצל!״ מלמל בפאניקה והרים את ידיו.
המילים שלו הפכו לרעש מטריד בראשיי, אני לא אסבול את זה שמשקרים לי.
החיילים שלי אמורים להגן על אחיי, זה העבודה הדפוקה שלהם.

הנחתי סיגריה בין שיניי ואת אצבעותיי על ההדק אך לפני שהספקתי ללחוץ על ההדק צלצול הטלפון ניגן ברקע.

״מהר.״ נהמתי.

״היא ברחה.״ שיניי נסגרו והסיגריה נחצתה לשתיים.
אני אברר מאוחר יותר מי היה אחראי לזה שהם נתקפו, עכשיו הדבר היחיד שמעניין אותי זה לאן היא ברחה ולמה.

הורדתי את האקדח בחזרה למקומו.
״האישה שלי הצילה אותך, זה לא יקרה עוד פעם.״ מלמלתי קולי קר כקרח וראשי מתמלא במחשבות.

עליתי על האופנוע ונסעתי לפי המיקום שלה.
לא התחרטתי לרגע על כך ששמתי בטלפון שלה אפליקצית חיפוש.

אני פוחד שתתפרק, בריאן סיפר לי מי זה סמי בישבילה.
הוא אח שלה, לכל דבר.
בהתחלה כעסתי עליה כיוון שרק ניהלה איתו דו-שיח כי קינאתי שאני והיא לא מקיימים אחד כזה.
ועוד לאחר מכן היא אמרה לי שהיא דיברה עלי איתו.

מה אני אמור להגיד על זה..?
שאני מדברת עם אחים שלי עליה כמו משוגע גם?
שאני מתבכיין להם שהיא חסרה לי?
שאני מתייעצץ איתם לגבייה?

דיברתי עם גיימס לפני כמה ימים, הוא רוצה ללכת לעשות קעקוע חדש של כל האחים, חשבתי על לקעקע אותה עלי, להתביע את החותם שלה על גופי.

גיימס סירב בכל תוקף והציע לחכות עד החתונה כדי שאוכל להחליט החלטה פזיזה כזאת.
החתונה ברחה לי לגמריי מהראש, האישה הזאתי גורמת לי להיות סביבה 24/7..
ואני לא יודע אם אני שונא את זה.

הפסקתי לעשן כמו קטר בגללה אך כשרבנו חזרתי לעשן ולא קופסא אחת ביום..

לא רציתי לשתות כי ידעתי שלא אשלוט בעצמי.
שאני אתקשר אליה בשניה שאני אמחק ופחדתי פחד מוות מהמחשבה שהיא לא תבוא.

האובססיה שליWhere stories live. Discover now