ניקולאס -פרק 7

6K 295 25
                                    

פרק הבא ב-30 כוכבים ❤️

צפרתי במכונית בקול, והודעתי לזואי ואחותה שאני כאן, כעבור כמה דקות זואי נכנסה אל המכונית כמשב רוח קליל, אך עיניי לא הוסטו ממנה גם לא לשניה אחת, שמלתה האפורה הייתה אדוקה לגופה ולעזאזל המחשבות שלי נגררו למקומות לא טובים.
אך היא לא התיישבה לידי, אלא מאחורה, ונתנה לאחותה הגדולה להתיישב מקדימה, לידי.

"תודה שבאת." חייכה קלות זואי, אך לא הסתכלה עלי, גם כשניסיתי לתפוס את מבטה.

אחותה ג'ולייט התיישבה לידי, במאמץ אחוזת את הבטן שלה.

"בכיף." מלמלתי והסתכלתי דרך המראה על זואי, היא נראת שקטה ומלאת מחשבות, כיאלו משהו מטריד אותה, אחותה לעומת זאת, מסתכלת עליה כיאלו מנסה להוכיח לה דבר מה.

"אז לאיזה מועדון הולכים?" אני שואל ופורע את הדממה הכבדה.

"לסמי" ממלמלת זואי בשקט וחזרה למחשבותיה, לרגעים האלה שהמוח מנותק מהמציאות.
היא עדיין מרוכזת אך חושבת על דבר אחרת.

"איפה זה?" אני שואל שוב, מנסה לקבל תשובה ברורה יותר מאשר שם של איזה בחור.

"קוראים למקום "ג'ו פלס." מלמלה במהירות ג'ולייט, הנהנתי אך עיניי עדיין לא ירדו מזואי.

"יש מקום מדהים אם תרצו שאקח אותכן.."

"לגו פלס." ביקשה זואי והרימה את עיניה אלי, סוף סוף פוגש בעיניה.

"בסדר" ידעתי את הדרך לשם, כי בריאן הולך לשם המון ובנוסף המקום משלם על הגנתנו, אך אני אף פעם לא הייתי בפנים.
הגענו תוך כמה דקות, וזואי מיהרה לבפנים, היא לא הסיטה את מבטה אחורה אפילו כדי לבדוק מה שלום אחותה.

"משהו עובר עליה, ואם לא תגידי לי מה, אגלה לבד." מלמלתי באיום אל עבר ג'ולייט, אך הדבר היחיד שזכיתי לו היה גיחוך.

"תשאל אותה." מלמלה בהתגרות.

עצביי עמדו על סופם, וצעדתי אל עבר הבר.
מביט בזואי יושבת ליד בחור עם שיער חום בהיר, גופו היה חסון, וידו הונחה על גבה.
ניסיתי לשלוט בעצביי, והתיישבתי בצד השני של הבר, רואה את זואי מחייכת מעט.

"אתה מפגר.." ציחקקה אליו, לא אהבתי זאת.
התאפקתי רציתי לדעת מה היא עושה, רציתי לדעת למה לעזאזל, השפת גוף שלהם הייתה.. יותר מידי , כיאלו הם חברים שנים, ואפילו יותר מחברים.

התקרבתי אליהם, מפריע לשיחתם.
"זואי בואי רק רגע." מלמלתי בכעס, שיניי חורקות.

"לא אכפת לי עם מי לעזאזל את מזדיינת, אבל תזכרי, את שלי. ואם יראו אותך כאן מפלרטטת עם גבר, זה על ראשי." מלמלתי בכעס, לא שולט במילים שיוצאות מהפה שלי.

"אתה יודע מה? אתה חתיכת חרא של בן אדם, אתה כאן איתי זה רק כדי שאנשים לא יגידו שהם ראו אותי בלעדייך, או עם גבר אחר, לעזאזל." היא אומרת בזלזול , ודמעות נקוות בעיניה "ודרך אגב.. סמי הוא פאקינג הומו." 

האובססיה שליWhere stories live. Discover now