זואי- פרק 44

3.3K 218 17
                                    

עוד פרק ב100 כוכבים, הפרק הזה מעט💦

״זה פאקינג גיימס״ צעקתי
״ידעת?! למה לא סיפרת לי.. ומה הסיכויים שאתה ואני והוא והיא..״ מלמלתי אבודה, מה אני אמורה לעשות עכשיו?

עוד לפניי שהספיק לענות קיבלתי הודעה מגולייט.

״הוא הלך.״

הראתי את ההודעה לניקולאס וליבי פעם בחוזקה, פרצופו השתנה בין רגע ודאגה הציפה את פניו וכעס..?

הוא החזיר אותי לבית של סלנה אך אני הפעם לא וויתרתי, נימאס לי מזה.

״אתה מוריד אותי כאן ואני לא חוזרת.״ אמרתי בכעס וסירבתי לרדת מהמכונית.

״אני הולך.״ נהם ויצא מהמכונית הרגשתי כמו איזה כלבה שיוצאת אחריו אך לא עמדתי לוותר לו, נימאס לי להישאר אצל סלנה שקורה משהו.

״אז אתה יכול ללכת כי אתה עצבני, אתה יכול ללכת ולזיין איזה מישהי בעצבים וכשתחזור ואני מבטיחה לך שתחזור, אני לא אהיה כאן בבית הזה, אני אלך ואזדיין עם גברים אחרים ואתה לא תוכל לעצור אותי.״ כשאמרתי ״אזדיין עם גברים אחרים״ ידיו שאחזו במותניי התדקו בחוזקה והראש שלו התרסק על צווארי, גופו נצמד לגביי והלב שלי פעם כמו מטורף.

הרגשתי את אפו מתחכך בצווארי וכל טיפת הגיון שנותרה בי נעלמה, ליבי הרגיש כיאלו עוד שניה יתפוצץ.
אני יודעת שקשה לו, אבל יש לי גבול.
אני יכולה להתפוצץ עליו תוך שנייה, אבל אני לא אעשה את זה כי אני אוהבת אותו כי אני יודעת שהוא במצב רגיש עכשיו.

הפרצוף הסובל שלו גרם לליבי להישבר והלב שלי לא עמד בזה.

״תנשק אותי.״ קבעתי, לא הררתי וגם לא לשנייה אחת, גופי רתח, רציתי את זה יותר מכל דבר אחר בחיים שלי באותו הרגע, רציתי שהנשיקה הראשונה שלי תהיה איתו והנשיקה האחרונה גם כן.

נשיפה רועדת נפלטה מפי ועיניו הביטו בי, חסרות מעצורים, מעולם לא ראיתי עיניים יפות כמו שלו רציתי לשקוע בהן.
הקול שלו מלמל משהו כמו ״את בטוחה?״ אך הנהנתי במהירות ורציתי לקחת את מה ששלי, עכשיו.

שערות גופי סמרו ועורי הצטמרר כאשר פניו נצבו מול פניי הוא הבריש בעדינות את שפתיו מעל שפתיי לשונו ליקקה בעדינות את שפתיי ואנחה קטנה נפלטה מפיי חיוך קטן עלה על שפתיו ולפתע
פיו הסתער על פיי בכזו עוצמה שחשבתי שאני הולכת לאבד את השפיות וליפול אחורה, לשונו הייתה אגרסיבית ורקדה עם לשוני, חשבתי שלא אדע מה לעשות אך באותו הרגע ידעתי בדיוק.

הלב שלי פעם בחוזקה ואיבדתי כל חוש אפשרי, הרגשתי כיאלו הלב שלי בוער ואש שורפת את גופי וגורמת לי להכווה.

ידיי שוטטו על גבו ואצבעותיי עברו בעדינות על עצמות ביטנו, מעולם לא הרגשתי משהו מוצק יותר, חזק וכל כך גברי.

אנחה פראית יצאה מפיו הדומה לשאגה, שפתיו התרחקו משפתיי וריחפו מעל הלסת שלי שהייתה אדוקה מלחץ, מוצצות לרגע את תנוך אוזני שהיה אדום לגמריי לפני שהעביר את פיו החם והלח במורד צווארי כאילו העולם יגיע לקיצו אם הוא לא ינשק אותי בכל מקום עם כל מה שיש בו, אם הוא היה יודע איך הגוף שלי רותח ממגעו..

לשונו החליקה על עור צווארי ושפתיו רפרפו לפני ששיניו יצרו מגע ונחתו על צווארי.

הטלפון שלי רטט בכיס ועצר את הרגע המופלא הזה.
ציפיתי שגולייט תתקשר אבל זה לא הייתה היא, קיבלתי שיחה מ..הרופאה של גולייט?!

האובססיה שליWhere stories live. Discover now