- Чжу Хуайнін, рідний батько імператриці, зрадив країну, перейшовши на ворожий бік. Він скоїв наймерзенніший злочин! Сьогодні я позбавляю Чжу Ухуань титулу імператриці та відправляю її назад до сім'ї Чжу. Через три дні вони всі до одного будуть страчені!
Чжу Ухуань з 21 століття, тільки-но перемістившись, одразу почула величний і напрочуд приємний чоловічий голос, що лунав над головою. (Вона стоїть на колінах.)
Різко розплющивши очі, вона побачила високого чоловіка, одягненого в чорну мантію з драконом*, який, заледве стримуючи гнів, великими кроками прямував до виходу із зали для авдієнцій.
Вона опустила голову й глянула на своє тіло, одягнене в мантію з феніксом*.
Імператриця Чжу Ухуань? А також батько, котрий зрадив країну, перейшовши на бік ворога? Яке знайоме ім'я, який знайомий сюжет...
Зачекайте-но! Невже вона перемістилася до епохи династії Данін, що правила 1300 років тому, і стала тією легендарною імператрицею Чжу Ухуань, яка померла найжорстокішою смертю? О, з цим вона дуже добре знайома!Згідно з історичними записами, під час страти сім'ї Чжу три дні по цьому, позбавлена титулу Чжу Ухуань, зійшовши на ешафот, голосно кляла цього тирана Фен Чан'є, на що той, розлютившись, безжалісно застосував до неї тортури, що називають "хмільні кістки"*.
Це було вкрай жорстоко!
Вона підняла голову і зі жвавим інтересом почала спостерігати за високою фігурою, що вже наблизилася до виходу з палацу.
Якщо вона - імператриця Чжу Ухуань, тоді цей чоловік - відомий в історії тиран Фен Чан'є?
Коли в імператриці смертний час був жорстокий, то у імператора - посмертний.
Згідно з історичними даними, через три роки Фен Чан'є помирає від раптової хвороби у молодому віці 26 років. Поховають його в горах Циньлін. Через 22 роки після його смерті династія Данін припинила своє інування.
Того ж року група людей знайшли місце поховання Фен Чан'є, розрили могилу і відшмагали його скелета!
А коли це не допомогло вилити їхню ненависть, ті люди взяли його черепа і вирізали-виполірували з нього чашу для вина. Опісля спалили решту його кісток, а попіл кинули до вигрібної ями, щоб імператор навіки залишив по собі ганебний слід в історії.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думки
Historical FictionЧжу Ухуань перемістилась у тіло імператриці, яка померла найжорстокішою за всю історію смертю. Щодня вона думає лише про те, як позбутися тирана і зійти на трон. Проте Чжу Ухуань дечого не знає: тиран уміє читати думки. /Тирана звалила хвороба...