РОЗДІЛ 19. Чжу Ухуань вважає тирана красивим!

86 15 40
                                    

Імператриця оторопіло дивилася на спину молодшого сина, а коли зреагувала, в її серці піднявся сильний неспокій. Вона різко підняла голову й глянула на старшого сина, що сидів навпроти.

- Імператоре, твій брат, як він...

Вона міцно стисла хустинку, яку тримала в руках, із труднощами трохи поморгала очима.

- Він не обов'язково є спільником сім'ї Чжу. Імператоре, будьте спокійнішим, не гарячкуйте. Ми спочатку подивимось, а потім поговоримо, гаразд?

Він не хоче, аби мати виявила, що йому давно відомо про цю річ, ще більше не хоче, аби вона дізналася, що він навмисне привів її сюди, щоб вона подивилася на те, як її синок планує збунтуватися.

Інакше, наскільки розбитою вона буде, коли стикнеться з непокорою молодшого сина та інтригами старшого?

Тому Фен Чан'є теж майстерно прикинувся здивованим появою брата!

Зі спокійним обличчям він похмуро дивився на людей в саду Чжу, видаючись гірко розчарованим.

Перевівши погляд на матір, він глибоко вдихнув і стиснув її тремтячу руку.

- Добре, я послухаю матір, не гарячкуватиму, спочатку подивлюся. Можливо Чанцзінь...

Його горло стислось, і він не зміг договорити.

Імператриця раніше мала деякі підозри, що імператор давно знав про прихід Цзінь'ера сюди, що він навмисне привів її подивитися на співпрацю Цзінь'ера з особняком Чжу.

Бачачи імператора таким розчарованим і шокованим, їй зрештою полегшало на душі. Вочевидь, імператор теж не знав, що Цзінь'ер прийде сюди. Він так само шокований як і вона, йому так само боляче й гірко на душі, як і їй.

Мати з сином мовчки повернули голови й продовжили спостерігати за заднім садом сім'ї Чжу.

З безжальним виразом обличчя, Фен Чан'є холодно спостерігав за Фен Чанцзінем, який, схилившись, уважно вибирав красиві квіти та зривав їх.

Ха! Зриває півонії для Чжу Ухуань? Здається, його братикові геть начхати на нього, старшого брата! Чорт би його побрав!

Гніваючись, він раптом почув голос Чжу Ухуань. Він різко глянув у кінець довгого коридору.

[Оце і є принц Цзінь? Той самий, що був срібним місячним сяйвом в очах імператриці Чжу? Тц, тц, тц, почуття прекрасного в імператриці таке собі, як і зір!]

Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думкиWhere stories live. Discover now