Фен Чан'є забрав ногу і, байдужно всівшись на ліжку в позі лотоса, утупився у Чжу Ухуань убивчим поглядом.
Хех! А він думав, що тисячолітній біс із її сну — це Чу Юйцзє! Виявляється, це він, Фен Чан'є!
Клята жінка! У її снах Чу Юйцзє — кумир, із котрим можна обійматися та цілуватися, а також чинити безсоромство, видаючи чудернацькі звуки! Проте коли чоловік зі сну — він, то одразу — тисячолітній дідько!
Хе! Вони, трясця твоїй матері, обидва з епохи Великої Нін (Данін) і, відповідно, тисячолітні біси для неї. Тоді чому її ставлення до якогось Чу Юйцзє краще, ніж до нього, імператора?!
А ще вона веліла йому провалювати? Спробувати зачепити її? Спробувати так спробувати. Він торкнеться її, і що тоді? Дарма він доброзичливо вкривав її ковдрою. Вона цього не гідна!
Що більше Фен Чан'є думав, то дужче злився. Злився так, що обличчя скрижаніло, а очі налилися отрутою!
Наткнувшись на імператорів погляд, Чжу Ухуань згадала оті щойно холодно кинуті ним слова: "Яка ще "Ваша Величносте" — зви мене Фен Чан'є..."
Чжу Ухуань дещо зрозуміла.
— Системо, невже уві сні я викрикнула ім'я Фен Чан'є? — зацікавлено спитала вона в системи.— Хазяйка не лише викрикнула ім'я імператора, а й звеліла йому забиратися геть, волаючи при цьому: "тисячолітній привид, кістки он згнили..."
Система розповіла Чжу Ухуань усе до найменших подробиць: що та тоді сказала, якими були вираз обличчя та реакція Фен Чан'є.
Скінчивши свою оповідь, вона обережно спитала:
— Хазяйко, чому ти анітрохи не переживаєш?Закутана в ковдру Чжу Ухуань була дуже спокійна. Їй аж кортіло закинути ногу на ногу, проте це було нелегко зробити, сидячи на підлозі!
— Чого переживати? — мовила вона, — треба бути сміливішою! Я тільки сказала: провалюй Фен Чан'є. Невже він уб'є мене через одне речення? Щонайбільше у пориві гніву відішле на південь. І добре якщо відішле — це якраз відповідає моєму намірові! Я дуже хочу дістатися півдня, щоб там нарощувати потужність!
— ...... Хазяйко, ти зараз що, сердишся?
— А не повинна? — розреготалася Чжу Ухуань. — Спробуй бути катапультованою з ліжка, чого ти! Думає, раз імператор, то все йому можна? Значить тоді він, як дикий кабан, накинувся на мене й покусав. Я навіть стримала свою розбурхану внутрішню енергію й не скрутила йому шиї. А він, через одне речення, виштурхнув мене з ліжка! От герой!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думки
Fiction HistoriqueЧжу Ухуань перемістилась у тіло імператриці, яка померла найжорстокішою за всю історію смертю. Щодня вона думає лише про те, як позбутися тирана і зійти на трон. Проте Чжу Ухуань дечого не знає: тиран уміє читати думки. /Тирана звалила хвороба...