Фен Чан'є скоса дивився на різнобарвний задній сад генеральського особняка.
Тільки, коли мати розлютовано промовила ці слова, він дізнався, що, виявляється, у Чжу Хуайнінові тече сіюаньська кров.
Чжу Хуайнінова мати — принцеса котрогось із 27 племен Сіюаню. У ту пору, коли в племені зчинився заколот, бідолашна принцеса, зазнавши тяжких ран, втекла з Сіюаню і прибула на кордон з Данін.
На щастя, її врятував попередній генерал Чжу Цілінь. Але він зовсім не здогадувався про статус принцеси. Гадав, що вона простолюдинка, сім'я якої загинула під час заколоту в Сіюані.
Оскільки вона мала лагідну вдачу й була вродливою на вигляд, генерал Чжу Цілінь знайшов із нею співзвуччя душ, і тому взяв її собі за наложницю.
Але, несподівано, через півроку принцесин брат придушив заворушення і тихенько відрядив людей, щоби передати принцесі повідомлення і забрати її назад до племені.
Хоча в неї й були почуття до генерала, але хіба могла романтична любов протистояти тужінню за Батьківщиною?
Скориставшись тим, що генерал пішов на патрулювання, вона втекла з військового табору і з допомогою воїнів з племені повернулася до Сіюаню.
Але після повернення додому їй не жилося добре. Тому, що тільки тоді, вона дізналася, що вагітна.
На ту пору її брат став лідером племені. Йому потрібно було віддати її за воїна з племені, щоб встановити союз. Тому він змушував її позбутися дитини від чоловіка з Данін і вийти заміж за воїна з Сіюаню.
Вона нізащо не погоджувалася і воліла краще, зіпсувавши свою красу, народити дитину. Як результат, стикнулася з братовою зневагою і з високопоставленої принцеси перетворилася на рабиню.
Промучившись кілька місяців, вона народила дитину й дала їй ім'я Хуайнін (сумувати за Нін ), що означало сумувати за щасливими півроку в Данін, сумувати за чоловіком Чжу Цілінем.
В Сіюані їй із сином жилося важко. Щодня вона доглядала й напувала коней, виконувала всю найбруднішу й найтяжчу роботу.
Коли синові виповнився рік, сталося лихо — їхнє плем'я було поглинуте іншим.
Усі племена в Сіюані почали воювати і поглинати один одного. На переможені племена чекало не лише перетворення на рабів, а й бійня, якщо попадеться жорстокий офіцер.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думки
Historical FictionЧжу Ухуань перемістилась у тіло імператриці, яка померла найжорстокішою за всю історію смертю. Щодня вона думає лише про те, як позбутися тирана і зійти на трон. Проте Чжу Ухуань дечого не знає: тиран уміє читати думки. /Тирана звалила хвороба...