РОЗДІЛ 46. Прекрасний принц

59 12 7
                                    

І справді відповідь Чжу Ухуань була такою, як вона й очікувала.

— Чу Юйцзєееее! — геть не вагаючись відповіла Чжу Ухуань, серце якої мало не вискочило з грудей від щастя!

При згадці про це ім'я вона просто не могла стримуватися! Вона така схвильована!

Розхвилювалася настільки, що Фен Чан'є, який сидів неподалік, відчув як у нього затремтіли барабанні перетинки від звуку її серцебиття. Злегка насупивши брови, він дивився на Чжу Ухуань, котра лежала на столі і вдавала, що спить.

Чого не продовжила розглядати магазин? Згадала якогось Чу Юйцзє. Що в тому Чу Юйцзє такого, щоб про нього говорити? Де він, а де ті рідкісні скарби!

Чжу Ухуань і система більше не збиралися переглядати коштовності, тому Фен Чан'є лишалося тільки з жалем забути про це.

В імператора був спантеличений вигляд від теревенів про Чу Юйцзє.

Хто ця людина?

Він зміг залишити слід в історії; Чжу Ухуань згадала про нього перш за все; він розхвилював цю жінку до такої міри. За логікою речей, він має бути відомим ще з молодого віку, і авжеж він не сивоволосий старець, який нещодавно спустився з гір.

Проте він ніколи не чув, щоб котрийсь із міністрів згадував це ім'я. Геть не схоже на визначного персонажа.

Фен Чан'є якраз перебував у замішанні, коли почув, як Чжу Ухуань заговорила до системи зі ще більшим збудженням:

— Коли я в сучасному світі досліджувала матеріяли про епоху Данін, більше всього мені хотілося зустріти Чу Юйцзє! Він неймовірно живучий! Усе його життя — життя про те, як давати відсіч — дуже надихає!

На цих словах Фен Чан'є дещо зрозумів.

Давати відсіч? Виглядає так, наче він піднявся до висот у пізніший період. Це цілком звична річ, коли персонаж, який обернув скрутну ситуацію на краще, зараз немає гучного імені.

Злегка прищурившись, імператор постукував пальцями по нозі. Той, хто може переломити важкі обставини — непроста людина. По-перше, народившись у тяжких умовах, він має спокійно долати труднощі. По-друге, він повинен мати вищий інтелект і кращі здібності, ніж у пересічної людини, інакше йому б ніколи не вдалося усунути перешкоди на шляху вперед і подолати безвихідь.

Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думкиWhere stories live. Discover now