Чжу Ухуань, на вигляд сумна, як хмарою повита, змахнула рукою і кинула півонії назад до решти квіти. Вона стояла напівбоком і зі сльозами в очах дивилася на гори вдалині, а потім зажурено мовила до принца Цзіня:
- Якщо маєш що сказати, то кажи й одразу йди. Зараз генеральський особняк - місце проблем. Ти не можеш тут залишатися.
Принц Цзінь, зіщуривши очі, витріщився на Чжу Ухуань. Здається, сьогодні Чжу Ухуань дещо відрізняється.
Він на мить засумнівався, потім згадав, що сім'ю Чжу мають стратити. Отже те, що настрій Ухуань зазнав змін - нормально. Тому принц викинув сумніви з голови й підійшов до неї.
- Якщо Ухуань хоче, щоб я перейшов до основної справи, то я так і зроблю. Адже це справді дуже терміново. - Він знизив голос. - Ухуань, сьогодні я прийшов щоби врятувати людське життя.
Чжу Ухуань різко покосилася на нього - в очах промайнуло здивування.
- Врятувати людське життя? Принце Цзінь, ви зможете врятувати мою сім'ю?
Зустрівшись з її очікувальним поглядом, принц із деяким жалем похилив голову.
- Пробач, Ухуань, я лише принц, а не імператор. Я не можу врятувати всю вашу сім'ю, але я можу допомогти вам зберегти рід.
Промовивши це, він знову підняв голову, глянув на Чжу Ухуань і врочисто пообіцяв.
- Ухуань, я можу врятувати твого найменшого брата Чен'їна, допомогти йому втекти від цього лиха. Я можу гарно його виростити й дати йому змогу в майбутньому відновити сім'ю Чжу.
Чжу Ухуань, проте, анітрохи не зраділа, почувши ці слова. Вона з відчаєм дивилася на принца Цзіня, а потім, похитуючись, відступила на два кроки.
- Отже, ти можеш врятувати лиш одну людину...
Вона сумовито пробурмотіла до себе:
"Моя сім'я має 70 душ, а ти можеш врятувати лише одну... лише одну..."Завдяки такій майстерній акторській грі, не лише принц Цзінь повірив у її журбу та відчай, а й системі закортіло заплескати в долоні!
Та Чжу Ухуань не спинялася. І лише після кількох секунд розгубленості, вона чи то плачучи, а чи сміючись, повільно підняла руку і носовичком витерла кутики очей.
Розпачливо дивлячись на принца Цзіня, вона вичавила з себе посмішку.
- Одна людина - теж дуже добре... Справді. Якщо один може втекти - то один. Одна людина - теж дуже добре.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думки
Ficción históricaЧжу Ухуань перемістилась у тіло імператриці, яка померла найжорстокішою за всю історію смертю. Щодня вона думає лише про те, як позбутися тирана і зійти на трон. Проте Чжу Ухуань дечого не знає: тиран уміє читати думки. /Тирана звалила хвороба...