РОЗДІЛ 41. Система оголошує другу місію

73 10 23
                                    

— Місія позбутися тирана Фен Чан'є,  побічне завдання номер два: збирання  талантів! Прошу хазяйку протягом місяця знайти три таланти, на які Фен Чан'є не звернув уваги, котрі, проте,  займають вагоме місце в історії. Місія успішна — нагорода 60 очків, місія провалена — зняття 10 очків!

Оголосивши місію, система самовдоволено думала:

"Заждімо, хазяйко. Коли ти цілими днями направлятимеш усі думки на те, щоб приманити красунчиків за стінами палацу, то хіба звертатимеш увагу на якогось тирана?"

Найвідоміший з поміж визначних талантів періоду Данін — деякий учений, котрий іще вродливіший за Пан Аня* . Хазяйка ж точно не забуде такого красунчика?

*Пан Ань(247-300рр.) — перший красень Стародавнього Китаю.

Звідки Чжу Ухуань було знати про задуми системи? Її кроки спинилися. Нормально так: сказала оголошу місію — і оголосила? Крім того, що сталося з очками?

Вона почала розпитувати систему.

— Шось не так. Раніше ти звеліла мені врятувати сім'ю Чжу, а хіба Чжу Сюаньюань і Чжу Лон'юань не визначні таланти? У результаті за успішний порятунок сім'ї Чжу, включно з ними двома, ти дала мені 10 очків. Але в цьому збиранні талантів ти даєш мені 20 очків за одного героя, а за трьох людей — 10. Чи не завелика різниця?

— А це означає, шо шось тут нечисто, — дійшла висновку Чжу Ухуань.

Згадавши про вжиту раніше пілюлю Великої сили, вона з підозрою припустила:

— Невже коли я витягнула приз — ти втратила пілюлю, тому вирахувала очки з моєї останньої місії? За місію дали більше ніж 10 очків, так?

"......"

"Твою мать, — думала система. — От роззява!"

Тоді вона лише хотіла повернути очки за пілюлю і не планувала в майбутньому вираховувати бали з хазяйки. Тому за цю місію вона дає згідно з оригінальною нормою. Хто б міг подумати, що велика різниця викличе в хазяйки підозри?

Їй не слід було проявляти таку чесність. Вона мала би перетворити 60 очків на 30, ні – на 10! Усі місії — 10 очків! Лише 10!

Так хазяйка ніколи б не дізналася про зняття балів, а вона б заробила кругленьку суму!

Чжу Ухуань холодно посміхнулася.

— Скажи чесно, скільки ти тоді зняла з мене? Скільки, зрештою, дали за місію з порятунку сім'ї Чжу?!

Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думкиWhere stories live. Discover now