Коли Сун Аньцяо підійшла до воріт маєтку, гвардійці, що стояли на варті, палашами загородили їй прохід. Вона зупинилася, віддала їм розводового листа, якого тримала в руках, і звеліла послати по батька, аби приїхав за нею.
Капітан імператорської гвардії підійшов, узяв листа й швидко пробіг по ньому очима. Потім підвів голову й багатозначно поглянув на другу пані, яка одинцем втікала в час біди.
- Сім'я Чжу написала розводового листа. Пані, а де тоді ваш лист? Якщо ви добровільно обрубуєте всі зв'язки з сім'єю Чжу, то напишіть мені ще одного листа про розрив.
Зіниці Сун Аньцяо звузилися, вона раптом міцно стиснула пальці! Що і їй треба написати листа? А якщо сім'я Чжу зможе вибратися з цієї халепи неушкодженою, тоді що їй робити?
Капітан кинув оком на неї й холодно мовив: "Якщо не напишете, то я вважатиму, що ви не хочете покидати сім'ю Чжу. Тому повертайтесь."
Сун Аньцяо аж подих забило! Хіба їй може не хотітися піти звідси! Вона глибоко вдихнула: "Зараз напишу."
Подейкують, що у тому палаці імператор уже позбавив титулу імператрицю. То хіба сім'я Чжу ще має якийсь вихід із ситуації? Вони точно не зможуть вибратися з цього лиха неушкодженими!
Заплющивши очі, вона повернулася і звеліла слузі принести пензля та чорнило.
Біля воріт маєтку, змахуючи пензлем, Сун Аньцяо писала листа про розлучення, де чітко зазначала, що повністю пориває із сім'єю Чжу - відтепер їх не зв'язують жодні узи!
Капітан прийняв листа, хмикнув і глузливо мовив: "Друга пані така рішуча! - і тільки тоді помахом руки звелів послати по міністра Суна.
Міцно стиснувши кулаки й щосили намагаючись тримати спину прямо, Сун Аньцяо зносила презирливі погляди натовпу гвардійців. Вона просто рятує своє життя. Якщо можна жити, то нащо помирати? Їй нічого соромитися свого вчинку!
........
Особняк Сун
Міністр війни Сун Баочжан не знаходив місця відколи довідався про державну зраду свого свата. Він боявся, що і його сім'я буде втягнута. Тепер, коли прийшли імператорські гвардійці й сказали, що сім'я Чжу відіслала його доньку й він може забрати її додому, йому одразу, наче гора з пліч звалилася! Прекрасно! Коли він це зробить, їхня сім'я більше не матиме ніяких зв'язків із сім'єю Чжу!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думки
Historical FictionЧжу Ухуань перемістилась у тіло імператриці, яка померла найжорстокішою за всю історію смертю. Щодня вона думає лише про те, як позбутися тирана і зійти на трон. Проте Чжу Ухуань дечого не знає: тиран уміє читати думки. /Тирана звалила хвороба...