РОЗДІЛ 30. Імператрице, ощасливити тебе?

81 13 23
                                    

— Чи завтра ввечері прийти до Радісного палацу та ощасливити тебе?

"..........."

Чжу Ухуань, яка й так була приглушена  розвитком подій, мало не вилаялася вголос, почувши останні слова!

Якого дідька? Братан, це нагорода чи покарання? Кому потрібне твоє ощасливлювання? Ти ж гей — як ти можеш ощасливити жінку? Коли момент настане й свічки будуть задмухнуті, ти, наче в яойних романах, знайдеш якогось охоронця, щоб ощасливив імператрицю замість тебе. Сам бережеш тіло чистим, як нефрит, для свого євнуха Юаня, а скільки тоді втрачаю я?

Щосили стараючись придушити внутрішній порив облаяти декого, Чжу Ухуань звела голову й винувато подивилася на Фен Чан'є.

— Ваша величносте, перед входженням  до палацу ця слуга мала любовний зв'язок із принцом Цзінем. І хоча ви поставилися до мене з розумінням та терпимістю, цій слузі соромно й надалі залишатися поруч із вашою величністю.

Чжу Ухуань знову глибоко вклонилася:
— Ця слуга не достойна бути вашою імператрицею. Прошу вашу величність позбавити мене титулу!

Почувши її внутрішній голос, Фен Чан'є розгнівався не на жарт! Котрий із романів настільки ідіотський: звеліти охоронцеві переспати зі своєю дружиною? Проблеми з головою чи шо? Він ніколи не вчинить такої ганебної речі!

Цієї миті Фен Чан'є, теж гамуючи гнів, дивився на жінку, що так йому допікала, і щосили намагався вдавати лагідність.

— Імператрице, не варто знову згадувати минуле. Сьогодні, завдяки тому, що задля мене ти виявила бажання викрити підступні наміри принца, я зрозумів, що ти не плекаєш до нього жодних почуттів.

Чжу Ухуань хотіла ще щось сказати, але Фен Чан'є, звузивши очі, застережливо мовив:
— Імператрице, якщо ти ще раз заїкнешся про позбавлення титулу, то я думатиму, що ти й справді не жалкуєш про своє божевільне кохання, а тому,  бачачи, як ув'язнюють принца Цзіня, хочеш разом з ним розділити долю й недолю!

"......."

Почувши ці слова, тямуща Чжу Ухуань миттю стулила рота.

Клятий тиран! Забрав у мене всі слова — як я маю говорити?!

Бо одна річ бути позбавленою титулу за давні любовні стосунки з принцом і геть інша — за зв'язок, що тягнеться досі!

Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думкиWhere stories live. Discover now