РОЗДІЛ 49. Тепер їй не відмитися

70 10 16
                                    

— Ти ти ти ти...
Чжу Ухуань встигла видати лише кілька тремтливих звуків, перш ніж Фен Чан'є затулив їй рота. Тієї миті, коли його теплі губи торкнулися її губів, вона відчула, як її серце пронизало струмом, і навколо з тріскотом почали розлітатися іскри!

Вирячившись, Чжу Ухуань дивилася на чоловіка, що нависав над нею, цілуючи її, і нічого не розуміла. Усе ж було добре. Чому він ні з того, ні з сього сказав, що поцілує її, і тепер цілує... Невже... не гей?

Чжу Ухуань дозволила йому цілувати себе добрих кілька секунд, і тільки тоді різко зреагувала, верескливо зарепетувавши: "Це ж мій перший поцілуноооок!"

— Системо! Ліки! Ліки! Я збираюся прикінчити цього виродка!

Наступної миті в її долоні нізвідки з'явилася гарненька горошинка. Стискаючи в руках пілюлю, вона раптом відчула себе імператрицею, що тримає в руках весь світ!

Навіть якщо її притисли, навіть якщо притисли й цілують, їй геть не страшно. Зараз вона достатньо сильна й не боїться! Тому, що дуже швидко зможе побачити надзвичайно трагічний кінець цього тирана!

— Зачекай, доки я роздягну його, а вже тоді прикінчу, — тихо думала Чжу Ухуань про себе, а тоді відкинула ковдру і простягнула пусту руку, щоб схопити Фен Чан'є за одіж!

Зняти! Якщо їй не заважатиме одяг, вона зможе подрібнити пілюлю на порошок і нанести йому на тіло. Ха-ха-ха!

Проте тільки-но вона поклала руку на зав'язки спідньої білизни Фен Чан'є, ще навіть не встигнувши нічого зробити, як імператор, котрий нависав над нею, помалу піднявся й покинув її. Одну руку він поставив збоку від подушки Чжу Ухуань, а іншою схопив її маленьку ручку, яка тягнулася до зав'язок його одягу. Дивлячись зверху на Чжу Ухуань, Фен Чан'є вигнув губи.

— Імператриця говорила, що соромиться. Проте, на мій погляд, ти анітрохи не соромишся. Навпаки — дуже смілива.

Легенько зім'явши її пальці, він ліниво мовив:
— Дивись. Я ще навіть нічого не зробив, а ти вже нетерпеливо скидаєш з мене одяг.

— Чому ти хочеш роздягнути мене? Що ти плануєш зі мною зробити? — тихо сміючись, спитав Фен Чан'є низьким голосом. — Ні краплі не соромишся.

Чжу Ухуань спробувала висмикнути пальці з великої долоні імператора, але він не відпустив її.

Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думкиWhere stories live. Discover now