РОЗДІЛ 50. Імператрицю викинули з ліжка!

64 7 29
                                    

— Але, як імператор, хіба міг він допустити, аби люди дізналися про те, що він не може з жінками? Коли про це стане відомо — його славне ім'я вкриється брудом. Тому він скинув усю відповідальність на мене, мовляв, я надто розкута, надто нестримна, і цим відбила йому інтерес, а не він не може! Тож послухай: насправді він просто хоче приховати факт свого гейства, от і все!

— Так он воно що, — раптом усвідомила система.

Люди й справді надто складні для розуміння. Їй більше підходить бути роботом, що мовчки оголошує місії, аніж намагатися зрозуміти людей.

"........"

Коли Фен Чан'є почув діалог Чжу Ухуань і системи, йому знову заперло подих від злості! Ще мить тому він був у прекрасному настрої через помсту, а тепер він розлючений її перекручуваннями!

Чому її спосіб мислення такий чудернацький? Наче біла ворона! Вона що, не може бути такою, як звичайні жінки?

Зціпивши зуби, імператор стрельнув поглядом у Чжу Ухуань, а тоді повернувся до неї спиною. Пора спати! Завтра ще треба рано вставати йти на урядове засідання. Він не має часу монятися тут із нею.

Бачачи, як Фен Чан'є повернувся до неї спиною, Чжу Ухуань мовчки кинула на нього гнівний погляд, а тоді теж вороже повернулася до нього спиною і заснула.

Щойно її покусав за рота дикий кабан. Вона перелякалася, тому порине в сни й знайде свого прекрасного принца, а тоді попросить у нього розради, обіймів, попрохає заспокоїти її досі нажахане серденько.

"........"

Фен Чан'є, який уже було заплющив очі, різко розплющив їх знову! Від погляду віяло крижаним холодом!

Бісова жінка! Обізвати його диком кабаном — гаразд, то вона ще й посміла шукати розради й обіймів у свого кумира! І як їй совісті вистачило бути такою нестриманою! Вона просто має допекти його, так? Гаразд, іди шукай, іди поринай в еротичні сни. Сьогодні він пильнуватиме біля неї, аби побачити наскільки безсоромні звуки вона може видавати!

Тому Фен Чан'є контролював себе і спав на одне вухо, час від часу просинаючись, щоби побачити рухи жінки, котра лежала поруч.

Дві години минуло... Чотири години минуло...

Не бачачи зі сторони Чжу Ухуань жодної активності, імператор подумав, що сьогодні Чу Юйцзє їй не снитиметься, тому розслабився й заплющив очі, збираючись добряче виспатися.

Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думкиWhere stories live. Discover now