РОЗДІЛ 43. Тиран стукнув Чжу Ухуань

55 10 16
                                    

Подивившись, Чжу Ухуань лишилася напрочуд спокійною.

Ну трішки одяг розхристався під час сну і ділянка нижче від ключиці оголилася. Набагато менше відкритої шкіри, ніж коли вона носила плаття без бретельок у сучасному світі.

Поправляючи ліфа, Чжу Ухуань  дивилася на Фен Чан'є.

Тц, недосвідчений феодальний імператор. Якби ти перемістився в сучасний світ, то мабуть би не знав куди очей дівати?

Привівши одяг до ладу, вона звелася й присіла в поклоні.

— Ваша слуга щойно проснулася, тому  не розуміла, що робить. Прошу імператора не винуватити її за це.

"........"

Недосвідчений феодальний імператор Фен Чан'є, зіщурившись, дивився на Чжу Ухуань. В очах вирував гнів.

У сучасному світі ця жінка одягалася ще відвертіше ніж хвилину тому? Але ж і вигляд, який вона мала щойно, був уже досить непристойний!

Щосили стримуючи невдоволення, він  згорнув петицію і відклав її в сторону.

— Зголодніла? Якщо так, то звели Су Цьоу піти в імператорську кухню й принести тобі щось поїсти.

Чжу Ухуань легенько кашлянула і сіла за стіл, як благородна панянка.

— Зголодніла. Але, ваша величносте... можна я не буду їсти каші?

  Фен Чан'є звів погляд на Чжу Ухуань.

— Що ти хочеш з'їсти?

Очі Ухуань загорілися.

Авжеж барбекю!

У сучасному світі вона щовечора, після вечірньої пробіжки, дорогою додому  прихоплювала порцію барбекю!

Розвідуючи ґрунт, Чжу Ухуань спитала:

— Ваша величносте, а на  імператорській кухні є запечене м'ясо? У дівоцтві батько часто брав мене з братами на полювання в гори, а вполювавши фазана чи зайця, підсмажував його на вогні й давав нам  їсти.

Вдаючи, ніби поринула думками глибоко в минуле, Чжу Ухуань мовила:

— Сьогоднішня зустріч із сім'єю раптом нагадала мені про смак печеного м'яса.

Фен Чан'є мовчки спостерігав за її грою.

Ясно же ж, що згадує барбекю в далекому майбутньому, а не сім'ю Чжу. Навіщо прикидатися?

Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думкиWhere stories live. Discover now