РОЗДІЛ 16. Імператриці геть байдуже до імператора

105 17 25
                                    

- Ага.

Обхопивши руками тітку за шию, Чжу Цзюньань слухняно схилився в її обійми. Мокрими від сліз очима він глянув праворуч на Чжу Сюаньюаня, злегка моргнув, а потім крадькома поскаржився тітці.

- Тато - поганий!

Потім повернув голову, глянув на пані Чжу й знову промовив: "Бабуся теж погана".

Опісля, зиркнувши на решту, продовжив: "І другий дядько поганий! І четвертий дядько поганий! Молодший дядько теж поганий!"

Усі присутні не втрималися й розсміялися від тихого, дитячого голоску, м'якого й водночас із ноткою суворості, який жалівся, що всі погані.

Чжу Ухуань теж не була винятком. Усміхаючись, вона зім'яла хлоп'яткову щічку: "Геть усі погані, так? Згідно з нашим Цзюньаньчиком, у цій кімнаті немає хороших людей, еге ж?"

- Вони виганяли маму - мама не йшла! Мама плакала, я теж плакав! Але не слухали, вони не слухали! І виганяли маму! - обурено жалівся Чжу Цзюньань.

Почувши наївні, нетямущі дитячі слова, ніхто з присутніх у кімнаті не розсміявся. Хіба вони щойно виганяли Чень Юйлань? Вони ж не хотіли втягувати її, хотіли, щоб вона повернулася до батьківського дому й вижила. Але в очах нетямущої дитини все інакше: мама плаче й відмовляється йти, всі проганяють маму, всі погані.

Чень Юйлань, як мама, зрештою не втрималася й відвернула голову - на очах проступили сльози.

Чжу Ухуань легенько погладила малюкову щічку: "Твоя мама не пішла, але прийшла тітонька. Твоя мама не піде, вона завжди буде поруч із Цзюньанчиком."

Дитина не розуміє якихось складних принципів, але це речення вона зрозуміла. Тітонька повернулася щоби підтримати їх з мамою! Доки вона поруч - ніхто не зможе прогнати маму!

Чжу Цзюньань почав радісно підстрибувати на руках в Чжу Ухуань, тихо бурмочучи: "тітонька - найкраща", "люблю тітоньку". На вмитому сльозами личку засяяла найневинніша, наймиліша усмішка.

Спочатку Чжу Сюаньюань, бачачи, що син слухняний, не став забирати його в сестри й з радістю дозволив їй побавитися з ним. Але тепер, коли синок, наче пустотливе мавпенятко, підстрибував на руках у сестри - хіба вона тендітна зможе втримати його - він поспішив підійти, щоб забрати сина.

- Тато поганий, не хочу до тата!

Чжу Цзюньань міцно обвив руками тітчину шию і сховав голову на її плечі, аби нізащо не дозволити татові забрати його.

Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думкиWhere stories live. Discover now