Почувши ці слова, Сяо Юаньцзи здивовано вирячився на імператора!
Шо?
Він лише деньок не побув з господарем, а той уже встиг порішати з Цзінем?
Скільки гострих дивовижних моментів він пропустив!
Так не годиться. Треба хутко схопити Си Цюаня й передати його у відділ покарань для розслідування. Він, Сяо Юаньцзи, має бути поряд з імператором. Адже саме поряд з його Величністю відбувається найбільше дивовижного!
— Раб негайно приймає указ притягти Си Цюаня до відповідальності. Після цього я повернуся до того, щоб прислуговувати вам, Ваша величносте.
Сяо Юаньцзи хутко вклонився і, бачачи, що господар немає інших розпоряджень, швиденько накивав п'ятами.
Фен Чан'є тихо зітхнув, спостерігаючи за силуетом, що віддалявся.
Він щиро сподівається, що Сяо Юаньцзи повернеться до нього. Тому, що він служить йому багато років, знає багацько його повсякденних звичок, наскільки гарячий чай він п'є. А ще знає коли він розізлиться, тому за мить до того напоумить його.
З поміж усіх слуг, Сяо Юаньцзи подобається йому найбільше. Тому авжеж він сподівається, що така розумна розсудлива людина якнайхутчіше повернеться.
Але згадавши про Чжу Ухуань, яка шипитиме їх, він...
— Ах!
Його вухам знову не буде спокою!
Тільки-но він зайвий раз гляне на Сяо Юаньцзи, та жінка безбожно верещатиме.
Потерши міжбрів'я, імператор кілька разів позіхнув і розвернувся, збираючись прямувати до палацу, щоб переодягтися, поснідати, і тоді знову ставати до праці.
Розвертаючися, він кинув випадковий погляд і раптом побачив, як декілька його підданих про щось перешіптуються неподалік від садочка за його спиною. Час від часу вони потайки зиркали на нього. А коли він глянув у їхню сторону, вони, заскочені зненацька, перелякано замовкли. Здійнявши очі вгору, чоловіки вдавали, що дивляться на небо й робили вигляд, начебто ні про що не розмовляли.
Це було... настільки фальшиво, що навіть сліпий побачив би, що з ними щось не так!
Заклавши руку за спину Фен Чан'є стояв і, прищурившись, грізно дивився на них.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думки
Historical FictionЧжу Ухуань перемістилась у тіло імператриці, яка померла найжорстокішою за всю історію смертю. Щодня вона думає лише про те, як позбутися тирана і зійти на трон. Проте Чжу Ухуань дечого не знає: тиран уміє читати думки. /Тирана звалила хвороба...