— Навіть не заїкайся! Цей метод нізащо не спрацює! Його величність — найшанованіша людина під небесами. Хіба він зможе змиритися зі зрадою дружини? Хіба зможе дати спокій її байстрюкові від іншого чоловіка? Навіть, якщо ти скажеш йому, що Чен'їн — твоя плоть, навіть якщо імператриця вдова вступиться за тебе, він не зверне уваги на ваші почуття і все одно покришить Чен'їна на тисячу шматочків!
Скінчивши говорити, Чжу Ухуань, заливаючись слізьми, опустила голову. Вона продовжувала грати цей спектакль із принцем Цзінем лише тому, що хотіла побачити, як ще він збирається морочити їй голову.
Тиран нізащо не дасть спокою позашлюбному синові дружини. Навіть вона це розуміє. Історична імператриця Чжу не могла не розуміти цього. Вона прекрасно знала: якщо скаже, що Чен'їн її син, то тиран тільки швидше та жорстокіше стратить їх. Тоді чому вона зрештою дозволила принцові Цзіню пошити себе в дурні?
Їй треба лише продовжити грати спектакль, щоб побачити наскільки добре цей виродок уміє обманювати людей.
— Не бійся, Ухуань, — принц Цзінь продовжував умовляти її саме так, як вона того й очікувала. — Брат і справді сильно розлютиться, коли дізнається про цю річ. Ну і що з того? Якщо я зможу випрохати в матері захистити нас із Чен'їном, то він і пальцем нас не зачепить!
Принц стишив голос: "Моя матір володіє указом, який покійний батько залишив їй перед смертю! Батько дуже кохав матір і боявся, що коли відійде — а мати ще житиме довго — то брат не поважатиме її, тому він лишив матері імператорський указ. Тільки матір пред'явить його — брат не посміє ослухатися її!
Почувши цю інформацію, погляд Чжу Ухуань заблищав. Імператриця з указом — це покровителька, гора, яку неможливо зсунути! Виявляється, розповівши цю таємницю, принц Цзінь зрештою зміг переконати імператрицю Чжу.
Але повернімось до попереднього імператора, який викопав непогану таку яму синові, лишивши імператриці той указ. Хіба це не означає, що Фен Чан'є має в усьому коритися матері?
Нелегко бути імператором, який не в змозі вільно вдихнути!Принц з глибокою любов'ю дивився на Чжу Ухуань: "Тому, Ухуань, облиш усі тривоги. Я можу захистити твого брата. Дозволь допомогти тобі, Ухуань. Я хочу допомогти тобі, тому дозволь мені зробити для тебе цю останню річ."
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думки
Ficción históricaЧжу Ухуань перемістилась у тіло імператриці, яка померла найжорстокішою за всю історію смертю. Щодня вона думає лише про те, як позбутися тирана і зійти на трон. Проте Чжу Ухуань дечого не знає: тиран уміє читати думки. /Тирана звалила хвороба...