РОЗДІЛ 33. Вона більше не невинна

82 12 13
                                    

Хоча раніше в саду Чжу Ухуань своїми вустами викрила його імператорові, і вже тоді принц зрозумів, що вона на боці його ворога, проте ще раз на власні вуха почувши, що вона краще ув'язнить його, навіть поплатившись головою, Фен Чанцзінь усе ж відчув біль зради!

Жінка, котра колись присягалася йому у вічній любові, зрадила його! Будь вона проклята!

Чжу Ухуань відчула принцовий погляд, проте ніяк не зреагувала.

Випрямивши спину, вона вклонилася Фен Чан'є, а потім подивилася на вельмож, що сиділи навколо.

— Сьогодні Чжу Ухуань обвинувачує принца Цзіня. Шановні панове, прошу вас простягнути мені руку допомоги й разом попрохати його величність поки що ув'язнити принца Цзіня. А коли вся правда спливе назовні, один із нас  мусить померти!

Побачивши, як поважна імператриця готова поплатитися головою, щоби обвинуватити принца, вельможі злегка розчулилися.

Оце і є сталевий дух сім'ї Чжу...

Очі вельмож розчервонілися, коли вони згадали старого генерала, який протягом багатьох років був разом з ними на урядових засіданнях.

Вони з початку й до кінця не вірили, що генерал Чжу міг перейти на ворожий бік, але імператор наполягав на своєму, бажаючи публічно стратити сім'ю Чжу!
Навіть сказав: "Хто проситиме поблажливості для сім'ї Чжу  — помре разом з ними!"

На урядовому засіданні вони не наважилися розгнівати його величність, але тепер, коли  імператриця особисто обвинувачує принца — хіба вони можуть не виступити? Вони готові зробити ставку на моральні якості генерала Чжу!

Більше того, немає сумніву, що сьогодні імператор покликав їх прийти, сподіваючись, що вони зможуть разом з її величністю заявити про свою позицію щодо ув'язнення принца Цзіня!

Якби імператор справді вірив у невинність принца, то хіба запросив би їх сьогодні прийти сюди?

Вельможі — чоловіки з великим життєвим досвідом — це розуміли. Перезирнувшись, вони один за одним почали підводитися.

— Ваш слуга готовий свідчити!
— Цей слуга теж просить імператора тимчасово ув'язнити принца Цзіня!
— Якщо правда розкриється і принц не причетний до загибелі солдатів на кордоні, ваш слуга готовий принести вибачення принцові за те, що сьогодні несправедливо звинуватив його!

Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думкиWhere stories live. Discover now