РОЗДІЛ 59. Імператриця показує свою міць

19 4 5
                                    

Тільки-но пролунали слова імператриці-вдови, як до зали негайно ринулися середньовікові євнухи, що чекали на подвір'ї палацу Довголіття, та дебелі мамки! Вони мали такий грізний вигляд, начебто й справді збиралися схопити Чжу Ухуань, щоб покарати!

Чжу Ухуань, холодно змахнувши рукавом, заклала руку за спину:

— Я хочу подивитися, хто посміє!

Вона зиркнула на імператрицю-вдову на підвищенні.

— Імператриця — господарка палацу Довголіття, матір Його Величності та моя свекруха. Їй можна мене повчати.

Чжу Ухуань подивилася на слуг.

— Але ви, купка рабів, де ви набралися сміливості зачепити мене, величну імператрицю Данін? Не боїтеся, що імператор роздере вас на шмаття за неповагу до мене?!

Євнухи та мамки, вражені аурою Чжу Ухуань, зупинилися за десять метрів і більше не рухалися.

Усе-таки, вони всі чули, що вчора імператриця залишалася на ніч у Верховному палаці, і що вони з Його Величністю займалися "тим".

Тепер вона — та, кого імператор має у своєму серці... А хто посміє зачепити ту, до котрої прихильний імператор?

Хоч імператриця вдова й могутня, але, усе-таки, Його Величність — господар  держави.

Втягнувши шиї, слуги підняли голови й нерішуче подивилися на імператрицю-вдову. Та розлютилася ще дужче, побачивши, що Чжу Ухуань вдалося залякати її слуг.

Імператриця-вдова розгнівано ляснула рукою по столу!

— Чжу Ухуань! Навіть у моєму палаці ти показуєш свою могутність? Якщо досі вважаєш мене своєю свекрухою — негайно стань на коліна, щиро визнай свою провину і прийми покарання!

Дивлячись на імператрицю-вдову, Чжу Ухуань вигнула губи:
— Наложниця безвинна. Навіщо їй ставати навколішки? Якщо я, велична імператриця Данін, дозволю крутити з себе мотузки усякий раз, як комусь заманеться, тоді для чого державі імператриця? Навіщо імператорові дружина? Нехай відтепер він передасть управління гаремом вам, імператрице-мамо, та й по всьому.

Слова Чжу Ухуань знову ошелешили всіх присутніх у залі.

Вай, Її Величність раптом стала такою грізною! Не боїться, що її позбавлять титулу за грубощі імператриці-вдові? Цілком очевидно, що раніше під час вітання імператриця-вдова не раз чіплялася до невістки, але та завжди мовчки слухала, не сміючи й слова сказати наперекір!

Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думкиWhere stories live. Discover now