Система знала, що жаднюга хазяйка, в якої снігу зимою не випросиш, обере саме цей варіант.
Система незадоволена, бо їй не вдалося заробити грошей.
— Хазяйка купляє Пілюлю переривання бажань за 5 очків, плюс я забираю десятину, разом — 5.5 очків. Коли я їх зніму, на твоєму рахунку залишиться 62,5 очка, — хворобливо закінчила система.
Після цього в руках у Чжу Ухуань з'явилася пілюля. Погладжуючи красиву горошинку, вона спитала:
— Я повинна нагодувати його чи можливе і зовнішнє застосування?
— Можна і так, і так. Хазяйко, подрібниш пілюлю і намастиш його нею. Миттєво зможеш побачити результат.
Чжу Ухуань зловісно скривила кутики губ! Клятий тиран! Посмієш зачепити мене — на все життя залишишся євнухом!
— Системо, ти ж маєш простір? Я хочу спочатку сховати ліки в тебе, а коли він збиратиметься торкнутися мене — я витягну пілюлю й непомітно нанесу на нього.
Звісно система мала простір, тому Чжу Ухуань поклала пілюлю там.
Сплеснувши руками, вона, у дуже хорошому настрої, наче нічого не сталося, зайшла до кімнати.У кімнаті.
З холодним виразом обличчя Фен Чан'є сидів на ліжку, щосили впившись нігтями в долоні і тільки цим стримуючи порив кинутися за двері й придушити Чжу Ухуань!
Клята жінко, ти дійсно безсердечна! Справді посміла обрати треті ліки! Постривай же!
— Ваша величність, мабуть, довго чекає? Я дещо соромилася, тому недовго постояла за дверима — і запізнилася, — переступивши поріг, солодко мовила Чжу Ухуань' зачиняючи за собою двері і вдаючи сором'язливість.
Фен Чан'є підняв голову й зловіще витріщився на неї.
Ха! Зазвичай твоя мова не така солодка й ніжна. Навмисно зараз прикидаєшся, хочеш розбурхати мої думки, щоб я втратив самовладання й накинувся на тебе? А тільки-но я це зроблю ти використаєш отруту?
Правду казали мудреці: жіноче серце найпідступніше!
Чжу Ухуань розвернулася і, наткнувшись на зловіщий погляд Фен Чан'є, про себе свиснула до системи:
— Йо-хо! Ти глянь. Це той погляд, який описується в романах, коли в чоловіка зароджується бажання! Погляд вовка! Та сама гарячковість, коли йому не терпиться накинутися на жінку і проникнути їй у кров!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думки
Narrativa StoricaЧжу Ухуань перемістилась у тіло імператриці, яка померла найжорстокішою за всю історію смертю. Щодня вона думає лише про те, як позбутися тирана і зійти на трон. Проте Чжу Ухуань дечого не знає: тиран уміє читати думки. /Тирана звалила хвороба...