Чжу Ухуань, не відомо чому, раптом відчула як по спині пройшов мороз. Вона затремтіла й інстинктивно обвела оком навкруги. На жаль, Фен Чан'є ховався в закутку, тому вона й сліду його не побачила.
Імператриця глянула вгору на вкрите темними хмарами небо - мабуть, збирається на дощ. Буде холодний день? Вона сильніше загорнулася у плащ і в супроводі двох сотень імператорських гвардійців покинула палац.
........
Генеральський маєток
400 гвардійців, грізно стиснувши блискучі палаші, оточили величезний генеральський маєток так, що й миша не пролізе.
У батьківський дім імператриці, у якому колись двері не зачинялися од відвідувачів, тепер мало хто заходив.
Багато людей були глибоко переконані: така вірна людина, як генерал Чжу ніколи не перейде до ворога. Проте зачувши, що імператор у пориві люті звелів стратити всю сім'ю Чжу, всі тихенько стулили роти, бо своя сорочка ближче до тіла. Цілу генералову сім'ю несправедливо звинуватили. Якщо вони продовжуватимуть мати зв'язки з генеральським маєтком, то стануть наступними несправедливо звинуваченими. Люди, котрим треба було перейти дорогу біля воріт маєтку, воліли краще піти манівцем, зробивши величезний гак.
Не тільки на вулиці було журливо, усередині теж нависли грозові хмари. Ревма ридали слуги, групками ховаючись по всьому маєтку. Господарі, зібравшись разом, теж пускали сльози.
Поважна, чеснотлива стара пані Чжу прямо сиділа на підвищенні й неквапно дивилася на невісток.
- Юйлань, Аньцяо.
Обидві невістки підвели голови й глянули на неї. У їхніх очах вона чітко побачила душевний стан кожної з них.
У старшої невістки - погляд печальний, тривожний, безнадійний, але без ненависті. А от у другої...Пані Чжу зітхнула й повільно почала говорити: "Юйлань, Аньцяо, ви всього лиш невістки сім'ї Чжу. Як тільки старший і другий дадуть вам розводові листи, ваші батьки зможуть звернутися до імператора з проханням забрати вас додому."
Ні старший син Чжу Сюаньюань, ні другий - Чжу Лон'юань не були готові до слів матері.
Чжу Сюаньюань стиснув руку своєї дружини Чень Юйлань, котра стояла біля нього. Легенько погладжуючи великим пальцем її долоню, він вичавив лагідну усмішку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думки
Historical FictionЧжу Ухуань перемістилась у тіло імператриці, яка померла найжорстокішою за всю історію смертю. Щодня вона думає лише про те, як позбутися тирана і зійти на трон. Проте Чжу Ухуань дечого не знає: тиран уміє читати думки. /Тирана звалила хвороба...