РОЗДІЛ 44. Можу робити з тобою все, що заманеться

61 11 14
                                    

Атмосфера між подружжям, яке урядовець описав як трохи негармонійне, цієї миті була й справді трохи негармонійною.

Чжу Ухуань опустила голову й похмуро порахувала бамбукові палички зі своєї сторони, а потім розлючено зиркнула на палички зі сторони Фен Чан'є.

Вона має лише 17, а він — 23!

За початковим задумом: одній людині — 20 паличок. Щойно він відібрав у неї три шпажки. Це вже занадто!

Вона ображено сверлила поглядом Фен Чан'є.

Тиран!

А чи знаєте ви, що коли мова йде про затяту гурманку, ви можете витягти в неї з сумочки гроші, купити собі щось поїсти і вона не буде проти, але ви в жодному, в жодному разі не можете забрати в неї їжу прямо з тарілки, інакше нарветеся!

Фен Чан'є спокійно помив руки в  ароматній воді, яку приніс євнух, і вдав ніби не чує її голосу і не помічає її ображеного погляду.

Але євнух, ковтаючи сміх, частенько крадькома зиркав на Чжу Ухуань, тому Фен Чан'є не стримався і теж покосився на неї.

Коли він побачив, як вона надула губки, наче сердитий хом'ячок, погляд його пом'якшився і він примирливо мовив:

— Я пришлю тобі кілька браслетів із мускусних намистин. На твоїх білих зап'ястях вони матимуть дуже привабливий вигляд.

Чжу Ухуань похмуро дивилась на імператора.

— Матеріальних речей я не можу з'їсти подібно до курячих лапок і креветок. Тоді яка мені з них користь?

Фен Чан'є покосився на неї і, витираючи руки, мовив:

— Імператрице, знай межу. Я навіть готовий прислати тобі браслети, тому швиденько скористайся шансом і годі про це.

— Я лише забрав у тебе дві шпажки курячих лапок та шпажку креветок, — хмикнув імператор. — Чи багатьох грошей вони варті? Але я надішлю тобі мускусні браслети, які ти можеш продати за захмарною ціною й добре заробити.

— Авжеж, — кисло відповіла Чжу Ухуань. — Браслети з мускусних намистин дорогоцінні. Але тоді чому, ваша величносте, ви готові прислати мені безцінні браслети після завершення вечері, проте не були готові облишити боротьбу за курячі лапки та креветки під час їди? Хіба не тому, що ви, як і я, вважаєте їх смачнішими за браслети!

Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думкиWhere stories live. Discover now