РОЗДІЛ 53. Нісенітниці! Ми невинні

62 8 12
                                    

Наступного ранку ще вдосвіта Чжу Ухуань відчула рухи на ліжку збоку від себе. Напівсонно вона повернула голову, щоб подивитися.

Учора ввечері, повернувшись після купання, вона провела другу половину ночі в повній гармонії з Фен Чан'є. Кожен з них займав половину триметрового ліжка і спав закутаний у свою ковдру. Ніхто нікому не заважав.

Оскільки більше не було жодних конфліктів, цієї миті Чжу Ухуань дивилася на нього цілком задоволено.

Вона позіхнула: "Ваша величносте, ви не поспите ще трохи? Надворі навіть не світало".

Фен Чан'є якраз одягався. Почувши її голос, він повернувся і, опустивши голову, глянув на неї. Раніше, коли він спав один, то не бачив у цьому проблеми, тому що євнухи та служниці, наближені до нього, уже були на ногах. Вони, як і він, вставали рано, тому імператор ніколи не задумувався, які це муки ранній підйом. Але зараз...

Бачачи цю жінку, яка зручно лежала закутана у ковдру і, сонно мружачи очі, дивилася на нього так, ніби мовивши цю ввічливу фразу і дочекавшися доки він піде, вона зможе знову залізти під ковдру і солодко проспати ще годин чотири - Фен Чан'є раптом розізлився.

Чому він, володар світу, так важко працює, а його імператриця не поділить з ним радості й негоди?

Скрививши губи, імператор підняв завісу і простягнув руку, збираючись скинути з Чжу Ухуань ковдру, щоби вона встала і сиділа, доки він одягатиметься.

Однак, коли він повільно підійшов до краю ліжка й нахилився ближче, то виявив, що у неї, яка ще не прокинулася, здавалося, не вистачало якоїсь струни в мозку, тому вона взагалі не реагує на його рухи.

Чжу Ухуань не остерігалася його наближення. Її красиві очі трохи розширилися й округлилися, коли він підійшов. У тих очах була розгубленість.

Вона була схожа на кішку, яка щойно прокинулася. Коли господар наближається до неї, котячі зіниці трохи розширяються, і в них заломлюється світло.

Напрочуд гарно й мило.

— Ваша величносте?

Чжу Ухуань, як і раніше, розгублено дивилася на нього. Довгі вії злегка тремтіли.

Фен Чан'є мовчки споглядав її таку кільканадцять секунд, а тоді раптом пом'якшився.

Надзвичайно природно він перемістив простягнуту руку, якою збирався скинути ковдру з Чжу Ухуань, до її обличчя, і легенько пом'яв її за щоку.

Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думкиWhere stories live. Discover now