Чжу Ухуань не знає, що їхній діалог потрапляє прямісінько у вуха Фен Чан'є. Вона раз за разом намотує пасмо волосся на палець. Раптом у неї з'являється ідея випробувати систему, побачити який в неї характер - м'який чи ні, чи легко буде поладнати з нею. Коли вона вияснить, який характер має інша сторона, їй буде легше вирішити, як налагодити з нею гармонійні стосунки!
Тому, щиро усміхаючись, вона запитала: "Ми сядемо на трон, коли знищимо тирана, правда ж? Тоді, про яке саме "знищити" ти говориш? [Одне із значень цього слова в оригіналі: f*ck]
Система несподівано замовкла.
Чи не занадто її нинішня хазяйка безсоромна? Хтиві думки з самого початку - точно нормально?
Не тільки система замовкла. У внутрішньому дворі Фен Чан'є підняв руку і потер міжбрів'я. "Як на світі може існувати така срамотна й непристойна жінка? Вона точно невинна дівчина, яка ніколи не мала романтичних стосунків? Щось слабо віриться!"
У палаці
Система промовчала кілька секунд, а потім відповіла запитанням на запитання: "А на твою думку котре із двох? Якщо те, що тобі хочеться, тоді ти зможеш правити хіба що в ліжку, а не панувати над усім світом."
Чжу Ухуань блимнула очима. Вах, не розізлилася? Здається, зорі на її стороні. Ця система має добру вдачу, отже в майбутньому в них будуть хороші стосунки.
Її погляд подобрішав і вона всміхнулась:
- Ой, я перепрошую! Просто я перечитала занадто багато романів, де система наказує головній героїні здобути прихильність головного героя і знайти спосіб переспати з ним. Тому я подумала, що ти теж така несерйозна система і хочеш, щоб я зробила це з тираном.
Система нічого не відповіла.
Завершивши випробування, Чжу Ухуань перейшла до справи.
- Як ми маємо позбутися його? Ти ж не пропонуєш мені прямо зараз отак налетіти і вбити його? Я тобі кажу: це зовсім нікуди не годиться. Ну, нема в мені жилки асасинової і сміливості такої теж. Якщо я і вб'ю його, то навряд чи проживу довше за нього.
- Не варто хвилюватись. Ми діятимемо поступово. У цей момент нагальною справою є порятунок сім'ї Чжу. Військова влада перебуває в руках старого генерала, тому ми маємо зробити сім'ю Чжу оплотом твого повстання! - відповіла система.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думки
Ficción históricaЧжу Ухуань перемістилась у тіло імператриці, яка померла найжорстокішою за всю історію смертю. Щодня вона думає лише про те, як позбутися тирана і зійти на трон. Проте Чжу Ухуань дечого не знає: тиран уміє читати думки. /Тирана звалила хвороба...