Принц Цзінь ніяк не міг отямитися, спостерігаючи, як Чжу Ухуань топчеться по клаптику сукні і чуючи, як вона каже, що віднині між ними — лише ворожнеча.
Як усе... дійшло до цього? Усе геть не так, як він собі уявляв, коли прийшов сюди!
Принц у замішанні дивився на Чжу Ухуань!
Коли жінка, яку він раз за разом дурив, навіть особливо не напружуючись, стала такою розумною та проникливою? Ні, це не Чжу Ухуань, яку він знає. Але якщо не Чжу Ухуань, то хто тоді?
Прищуривши очі, принц пильно дивився на неї.
— Ухуань, зрештою хто тобі все це сказав? Невже наша багаторічна дружба не змогла витримати кількох слів підбурення від сторонніх людей?
Чжу Ухуань холодно посміхнулася.
— Після цих моїх слів ти досі прикидаєшся? Так не цікаво!
Принц ще хотів щось сказати, але вона відрізала: "Я стомилася. Принце Цзінь, можеш іти!
Фен Чанцзіневі перехопило подих: "Чжу Ухуань, я ще не договорив".
А Чжу Ухуань думала про себе: "Та мені однаково договорив ти чи ні. Достатнього того, що я все сказала і почуваюсь прекрасно. Буде найкраще, якщо ти загнешся від того, що не виговорився."
— Я — імператриця, і, подібно до імператора, є дочкою небес. Я звеліла тобі піти. Чи ти не розумієш?
Без натяку на вічливість вона вказала на браму у формі півмісяця: "Чи мені треба гукнути охоронців, щоб випровадили тебе, принце Цзіню?
Обличчя принца побагровіло: "Чжу Ухуань, ти що величаєшся переді мною, тим що ти імператриця?"
— Як імператриця, я маю мати величність імператриці! Раніше я просто була вічлива з тобою. Чи ти думаєш, що в мене геть немає характеру?
Скінчивши словесну атаку, Чжу Ухуань підвищила голос: "Охороно!"
Обличчя принца зробилося чорним, коли він побачив, як Чжу Ухуань і справді посміла покликати охорону, ні крапельки не турбуючись про нього!
Принц, зрозумівши, що сьогодні йому не вдасться продовжити їхню розмову, розгнівано змахнув рукавом і повернувся, щоб піти.
— Чжу Ухуань! Сьогодні, повіривши стороннім людям, ти так неправильно зрозуміла мене. Рано чи пізно ти пожалкуєш про це.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думки
Historical FictionЧжу Ухуань перемістилась у тіло імператриці, яка померла найжорстокішою за всю історію смертю. Щодня вона думає лише про те, як позбутися тирана і зійти на трон. Проте Чжу Ухуань дечого не знає: тиран уміє читати думки. /Тирана звалила хвороба...