Система помовчала. "Чому хазяйка не може бути настільки жвавою у виконанні місії, як в отриманні подарунків?
Чжу Ухуань м'яко відповіла: "Системонько! Перед тим як лінивий віслюк почне працювати, людина має поманити його морквиною. Я ще лінивіша за того віслюка. Ти маєш спочатку дати мені відчути смак вигоди. А коли я побачу наскільки ти могутня - у мене з'явиться мотивація, щоб стати до виконання місії!
Система знову замовкла. Вона вперше стикнулася з тим, що треба розігрувати лоторею для безсоромної хазяйки.
Помовчавши хвильку, вона відобразила перед Чжу Ухуань прозору сторінку з колесом фортуни. На колесі було 24 сегменти, 10 з яких - живильна рідина. За нею один за одним йшли: базовий навик із чотирьох мистецтв, пілюля "Велика сила", порошок "Пахуча шкіра".
Чжу Ухуань поскаржилася:
- Системо, ти така жадібна. Колесо фортуни має 24 сегменти, десять з яких - живильна рідина. Така велика пропорція. Звісно, що я витягну її. А хіба ця штука має якусь практичну функцію?- Чого ж зразу не має? У палаці ти напевне збираєшся влаштувати голодний страйк, щоб налякати декого. Уживання живильної рідини дасть тобі можливість три дні не відчувати голоду. Хіба ж це не хороший помічник в такій ситуації?
Чжу Ухуань закотила очі під лоба.
Хто збирається влаштовувати голодний страйк? Хіба той тиран заслуговує на її голодування? Тьфу!У внутрішньому дворі очі Фен Чан'є злегка загорілися. Щойно, під час перегляду Чжу Ухуань колеса фортуни, він про себе прочитав назви призів. Тому, тепер він теж знає, що то за нагороди.
Базові навики з чотирьох мистецтв: гри на цитрі, шахів, каліграфії, малювання.
Невже, коли вона витягне цей лот, їй зовсім не потрібно буде вчитися і вона отак зразу отримає навики з цих мистецтв?
Ще є пілюля "Велика сила" і порошок "Пахуча шкіра". Що ж це може бути?
Судячи з назви, невже, це пілюля після приймання якої можна стати силачем? І порошок, після застосування якого від шкіри йтиме пахучий солодкуватий аромат?
Не згадуючи цих дорогоцінностей, навіть ота найменшої вартості живильна рідина теж чудодійна!
Після її вживання можна три дні не відчувати голоду. Якщо кожен з його солдатів і офіцерів матиме при собі кілька флаконів, тоді не буде потреби брати з собою важко вантажені продовольчі фургони і армія зможе легко й без ускладнень ступити на поле бою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думки
Narrativa StoricaЧжу Ухуань перемістилась у тіло імператриці, яка померла найжорстокішою за всю історію смертю. Щодня вона думає лише про те, як позбутися тирана і зійти на трон. Проте Чжу Ухуань дечого не знає: тиран уміє читати думки. /Тирана звалила хвороба...