РОЗДІЛ 28. Йой, знепритомніла з гніву!

71 13 24
                                    

Міцно зціпивши зуби, імператриця вп'ялася в нього очима!

Геть не звертаючи уваги на материн погляд, Фен Чан'є скоса глянув на Чжу Ухуань і простяг їй руку.

- Імператрице, ходи сюди. Дай я подивлюсь чи ти не перелякалась.

Чжу Ухуань побачила, що ввесь запал та збудження, з якими він щойно критикував імператрицю, миттю розвіялись, наче дим, коли він простягнув їй руку. Вона ні на хвильку не подумала, що ця агресивність надає йому мужності; єдине, що їй зараз думалося - який він підлий.

— Хочеш, шоб я підійшла? Ха-ха! Щойно, коли я летіла на тебе, шось я не бачила, шоб ти мене ловив! Байдужісінько спостерігав, як я падаю на землю, і навіть руки не подав, а зараз лицемірно велиш підійти? Тьфу на тебе! Зараз сестричка недосяжна для тебе жінка!

Чжу Ухуань розмірковувала чи варто їй прикинутися непритомною, щоб уникнути тиранової фальшивої турботи. Якраз у момент, коли тіло зм'якло, а сама вона збиралася впасти на стіл, Чжу Ухуань побачила, що її випередили! Звела погляд: імператриця‐вдова знепритомніла!

Сьогодні імператрицю-вдову спочатку нещадно розкритикувала невістка, потім: син не лише не допоміг, навпаки - разом з невісткою, анітрохи не зглянувшись, тисли на неї. Як вона, представниця знаті, котра все життя купалася в розкошах, могла знести щоб з нею так розмовляли? Вона злилася, злилася, поки не знепритомніла зі злості!

Фен Чан'є, що занімів від внутрішнього голосу Чжу Ухуань, раптом побачив, що мати зомліла, і одразу ж перелякався! Він швидко ринувся, щоби підтримати її, а потім крикнув до підніжжя гори: "Покличте лікаря!"

Звідси до палацу дуже далеко — викликати придворного лікаря немає сенсу, доведеться обійтися звичайним лікарем.

Імператор узяв матір на руки й великими кроками почав спускатися до підніжжя гори.

Чжу Ухуань, котра спостерігала, як він іде звідси, видихнула. Не доведеться підходити до нього аби він, узявши її за руку, показував свою фальшиву турботу!

Зиркнувши на принца Цзіня, що стояв на колінах у сусідньому саду, вона мовила до Цзі Юаньчана:
- Іди й приведи принца Цзіня до маєтку Чень. Через деякий час, коли імператриці стане краще, його величність влаштує принцові допит.

Цзі Юньчан, на мить завагавшись, підняв голову й глянув на Чжу Ухуань, а потім склав руки до купи, щоби прийняти наказ: "Командир слухається наказу її величності."

Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думкиWhere stories live. Discover now