Якщо показати хазяйці сторінку магазину — вона знову викриє її обман!
Тому система зам'ялася, не бажаючи цього робити.
З її нерішучості Чжу Ухуань одразу ж усе зрозуміла. Знову щось мутно.
Хихикнувши, вона стримано мовила:
- Системо, щось не так із проданою нещодавно Пілюлею Відновлення Спогадів?
Система зойкнула. Хник, хник, хник: хазяйка здогадалася.
Бачачи, що не можна втекти, вона набралася сміливості й визнала:
- Так... Хазяйко, тільки не треба гніватися, заспокойся. Я зараз покажу тобі сторінку магазину, після чого відносини між нами будуть прозорі-прозорі і більше — жодних обманів. Неодмінно зберігай спокій!
Мовивши це, вона боягузливо відкрила магазин.
Чжу Ухуань морально приготувалася, однак побачивши вартість пілюлі в магазині, все-таки розізлилася!
- Ах, ти ж паскуда! Тоді я була такою бідною, мала лише десять очків, а ти по-підлому продала мені за 50, щоб я заборгувала тобі 40. Тебе совість не мучила?
Система набрала води в рот.
Чжу Ухуань кинула ще кілька лайливих слів, а тоді насилу заспокоїлася.
У кожному разі, зараз усі дані для неї прозорі, і система більше не зможе її обманути. А цього достатньо. Навіщо сваритися з нею через те, що вже в минулому? Зрештою, ця малявка досить слухняна, тому немає потреби лаяти її по-чорному, адже тоді шкурка вичинки не варта.
З кам'яним виразом обличчя Чжу Ухуань почала зводити рахунки.
- За першу місію сто очків, ти забрала десятину, тому я отримала 90. Правильно?
- Купила Пілюлю Відновлення Спогадів за 20 очків, плюс десятина, і разом ти забираєш в мене 22 очки . Правильно?
- Тоді зараз на моєму рахунку має бути - 90-22- 68 очків. Правильно?
Система боягузливо мугикнула.
- Правильно. Хазяйка не заборгувала системі. На хазяйчиному рахунку має бути 68 очків.
Мовивши це, вона смиренно визнала свою провину та вибачилася.
- Пробач, хазяйко. Я вперше вийшла на роботу. Не мала при собі ні гроша. У паніці подумала назбирати трохи кишенькових грошей, тому зазіхнула на твої очки... Але в майбутньому цього не повториться! Крім того, я більше не матиму такої можливості. Прошу, хазяйко, пробач мені. Будьмо хорошими партнерами й надалі, старанно виконуймо місії, гаразд?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думки
Historical FictionЧжу Ухуань перемістилась у тіло імператриці, яка померла найжорстокішою за всю історію смертю. Щодня вона думає лише про те, як позбутися тирана і зійти на трон. Проте Чжу Ухуань дечого не знає: тиран уміє читати думки. /Тирана звалила хвороба...