Він глянув на приголомшену імператрицю, потім на Чжу Ухуань у саду і владно проказав:
— А її намір попрохати принца Цзіня врятувати сім'ю Чжу геть не має сенсу.
Цзінь — лише принц, я ж — імператор! Він просто її хороший давній друг, тоді як я — її чоловік! Якщо вона хоче врятувати сім'ю Чжу, то нехай просто попросить у мене — хіба не так? Навіщо їй просити принца Цзіня? Вона що дурна чи що?Слова Фен Чан'є вдарили імператрицю — у голові запаморочилось, в очах потемніло. Вона вражено дивилася на сина: "Ти не видав указу? Але ж на урядовому засіданні ти особисто...
— Тоді я просто дуже розізлився —перервав імператрицю Фен Чан'є — саме тому й ляпнув, що позбавлю її титулу. Але ж це звична річ під час подружньої сварки сказати дружині, що розлучишся з нею. Хіба я не можу позлитися на імператрицю, сказати, що позбавлю титулу щоб трішки налякати її?
— Ти імператор! — механічно відказала імператриця-вдова. Твої слова дорогоцінні. Якщо ти щось сказав — це вже указ!
— Ні. — Фен Чан'є скоса глянув на матір і злегка всміхнувся. — Для решти людей я імператор і мої слова дорогоцінні. Але наодинці з імператрицею — я лише звичайнісінький чоловік. По всій імперії чоловіки можуть жартувати зі своїми дружинами, я ж — ні? Тільки тому що я імператор, люди хочуть позбавити мене веселощів з імператрицею?
Йому геть байдуже наскільки цієї миті оторопіла імператриця вдова. Заклавши руку за спину він глянув на Чжу Ухуань:
— Імператрице, підійди до мене. Я відновлю для тебе справедливість.Слова Фен Чан'є мало не ошелешили Чжу Ухуань.
Чому цей тиран відрізнається від того, якого вона знала з книжок? Хіба в цей момент він не повинен втратити самовладання і вкинути її з Цзінем до темниці? Ось як чинять тирани!
Але він так захищає її перед імператрицею і все про що говорить — відновити справедливість для неї. Що за жарти?
Вона машинально спитала в системи:
— Може мені зараз слід зіграти для нього, вдати ніби я вражена такою несподіваною милістю?— Авжеж! — відказала система. — Ідеально було би ще вичавити кілька сльозинок, а потім вся така заплакана кидаєшся йому в обійми... Яка ж красива сцена буде! У всіх теледрамах саме так і грають.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думки
Historical FictionЧжу Ухуань перемістилась у тіло імператриці, яка померла найжорстокішою за всю історію смертю. Щодня вона думає лише про те, як позбутися тирана і зійти на трон. Проте Чжу Ухуань дечого не знає: тиран уміє читати думки. /Тирана звалила хвороба...