РОЗДІЛ 6. Вона доводить його до краю!

156 24 8
                                    

Фен Чан'є уп'явся похмурим поглядом в цю нахабу Чжу Ухуань! Якби він не міг чути її внутрішніього голосу і не знав, що це вона строщила чашку, то невже сьогодні їй би вдалося зробити з нього цапа відбувайла?

- Мабуть, ваша слуга проявила до вас неповагу? - спитала заплакана Чжу Ухуань, а в душі - ні крапельки страху. Врешті-решт, зараз вона - персонаж несправедливо звинуваченої імператриці. Всю її сім'ю стратять через три дні, тому логічно підозрювати, що якщо з нею щось сталося, то це справа рук тирана!

Чжу Ухуань повільно звелася і протягнула до Фен Чан'є мокрі від чаю руки: "Якщо ви хочете покалічити мої руки, тоді ваша слуга зараз же відрубає їх і віддасть вам. Імператорові не варто обтяжувати себе зайвими клопотами!"

Усміхаючись крізь сльози і хитаючи головою, вона насилу вимовила: "Тільки що у Радісному палаці, ви веліли мені супроводжувати вас до Верховного палацу. Ваша слуга була така щаслива... Вона думала, що ви збираєтесь проявити поблажливість до сім'ї Чжу, тому охоче пішла з вами. Хто б міг подумати, що ви не тільки не збиралися помилувати сім'ю Чжу, але й звеліли вашій слузі прийти сюди, щоб отримати покарання!"

Чжу Ухуань схилила голову, намагаючись контролювати навмисне легке тремтіння рук.

- Зараз у вашої слуги болить рука, але цей біль не зрівняти з душевними муками...

Вона звела на Фен Чан'є красиві, сповнені печалі очі.

- Ваша величносте, якщо у вас немає ні капельки подружніх почуттів, то навіщо було приводити мене сюди, щоб я мозолила вам очі? Буде краще, якщо .... ваша слуга піде.

З тремтячими руками і сумним обличчям, Чжу Ухуань розвернулась і попрямувала до виходу.

Бачачи колись поважну імператрицю зараз такою розбитою, євнухи і служниці, які працювали у Верховному палаці, почали жаліти її.

Бідна імператриця... Її батько - той, хто зрадив країну, а який стосунок вона має до того? Імператор не повинен був утягувавати імператрицю в це!

Фен Чан'є відчув приховані погляди слуг, на його виску запульсувала голуба жилка! Він, холодно усміхаючись, окинув їх очима!

Купка невігласів-слуг! Ви думаєте, що імператриця справді така нещасна, як вам здається? Ні, в душі вона зараз падає зо сміху!

Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думкиWhere stories live. Discover now