РОЗДІЛ 11. Імператор так сильно кохає імператрицю?

106 21 12
                                    

Фен Чан'є стояв, тримаючи руку за спиною. Враз його погляд став запеклим!

Він завжди знав, що цей його, з виду слухняний, молодший братик, насправді постійно щось мутить за спиною, і давно хотів витурити його з палацу як васала, проте кожен раз імператриця мати влаштовувала голодну забастовку і, не маючи іншого виходу, він щоразу дозволяв Цзіню залишатися у столиці.

Але сьогодні... буде краще якщо він посадить "любого" братика під домашній арешт! Цього разу, навіть, якщо мати благатиме його - це нічого не змінить! Він завжди дотримувався принципу: краще помилково вбити тисячу, аніж відпустити одного!

- Ваша Величносте, оскільки ви так сумуєте за імператрицею, тоді чому б вам не заглянути до неї на хвильку? - не витримали й журливо порадили Фен Чан'є двоє довірених охоронців, які стояли позад нього і спостерігали, як він весь час мовчки дивиться на високу палацову стіну, ніби дружина, що виглядає з моря чоловіка моряка.

- Ви сумуєте за імператрицею. Але якщо просто стоятимете тут, то не зможете зняти з себе тягар жадання!

Почувши голос охоронців, Фен Чан'є, котрий якраз розмірковував, як розібратися з принцем Цзінем, вмить отямився. Він глянув на охоронців, не вірячи своїм вухам: "Що?"

Охоронці зі ще більшим переживанням радили: "Ваша величносте, чому ви досі стоїте тут і вагаєтесь? Ви вже скасували указ про позбавлення імператриці титулу. Її величність напевне не винуватитиме вас, тому сміло заходьте всередину до неї, замість того, щоб весь час стояти тут за стіною і уявляти найгірше."

"Замовкніть!" 'Це просто сміховинно' - було єдине, про що подумав Фен Чан'є, почувши ці слова. "Як я можу сумувати за тою жінкою? Я..."

Щойно він промовив це, як йому у вічі впали обличчя охоронців, на яких було написано: "Ваша величносте, не треба казати одне, коли думаєте геть інше. Та кожен стрічний може побачити ваші почуття до імператриці!"

Фен Чан'є різко замовк, раптом усвідомивши який вигляд все це має збоку: тільки-но та жінка пішла, як він одразу ж послідував за нею, так ніби він справді глибоко прихильний до неї і не хоче розлучатися з нею ні на хвильку.

Фен Чан'є розкрив рота, збираючись сказати, що він, величний імператор, нізащо не закохається в цю ідіотку з майбутніх поколінь! Проте, як він пояснить свою дивну поведінку, пояснить те, як завзято він кинувся за нею услід?

Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думкиWhere stories live. Discover now