Він не торкався наложниць, тому що віддавав увесь час державним справам. Йому було лінь возитися із жінками! Не тому, що він гей! Він не гей!
Від голосу Чжу Ухуань усе всередині Фен Чан'є закипіло. Він грубо розірвав рукав у тому місці, на яке вона вказувала! Наче розірвав її навпіл!
Бідолашний імператор, який має жінку, яку не може зачепити, і якому лишається тільки випустити гнів під час розривання її рукава. Як же це жалюгідно...
З розірваного рукава показалася ділянка, розміром з долоню, білосніжної гладенької шкіри. А на ній — криваво-червона, приваблива позначка, яка так і вбирала в себе очі!
Це і є цинобра!
Фен Чан'є дещо підправив рукава Чжу Ухуань, переконався, що крім ділянки з циноброю іншої шкіри не видно, і лише тоді, тримаючи її за руку, повернувся до вельмож.
— Панове, усі підніміть голови.
У кімнатній тиші десяток вельмож, тремтячи зі страху, звели голови й подивилися на імператорське подружжя, що стояло перед ними.
Криво посміхаючись, принц Цзінь теж звів очі. Він хотів поглянути, що ці двоє збираються утнути.
Фен Чан'є підняв руку Чжу Ухуань і холодно промовив:
— Те, що ви чуєте не завжди правдиве, на відміну від того, що бачите. Те, що кажуть інші — не важливо, важливо те, що ви побачили на власні очі. Підніміть голови й погляньте на імператрицину руку. Скажіть мені — що ви побачили?
"......."
Набравшись сміливості, вельможі з трепетом подивилися на руку Чжу Ухуань. З отвору розірваного рукава присутнім упала у вічі чітка, криваво-червона цинобра.
Узрівши цю штуку, всі були приголомшені! Не довіряючи своїм очам, вони вирячилися на Фен Чан'є! Ваша величносте! Так, ви довели імператрицину невинність, але ж тепер вам не відмитися! Скажіть на милість, ви п'ять років одружені з імператрицею, проте вона досі цнотлива. Ви що... не можете?
На відміну від шокованих вельмож, принц Цзінь ще й сполотнів на додачу до потрясіння. Він гадав, що цей контрудар перед його відбуттям змусить імператора з огидою відвернутися від Чжу Ухуань! Можливо, перед смертю в темниці, він зможе спочатку почути новину, що Чжу Ухуань відправили на той світ!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думки
Historical FictionЧжу Ухуань перемістилась у тіло імператриці, яка померла найжорстокішою за всю історію смертю. Щодня вона думає лише про те, як позбутися тирана і зійти на трон. Проте Чжу Ухуань дечого не знає: тиран уміє читати думки. /Тирана звалила хвороба...