РОЗДІЛ 47. Я хочу розділити з тобою ложе

60 11 5
                                    

Чжу Ухуань машинально звела голову й оглянула місце, де знаходилася. Це бічні покої Верховного палацу — там, де живе вона, а не основні покої, де відпочиває імператор!

Чжу Ухуань різко глянула на Фен Чан'є— серце мимовільно стислось!

Серед ночі не пішов спати до своїх покоїв, а приперся сюди, всівся і п'є воду. Або у нього проблеми з головою, або він хоче, щоб вона розділила з ним ліжко.

Вона цього не робитиме! Вона не хоче спати з ним! Вона відмовляється!

Із холодним виразом обличчя Фен Чан'є сидів і дивився на неї. Почувши її внутрішній голос, він глузливо хмикнув.

Не хочеш прислуговувати мені в ліжку?
Але у снах ти цілком радісінько прислуговувала тому негідникові, ще й видавала дивні звуки! До речі, стосовно тих снів: ти видаєшся дуже досвідченою. Часто прислуговувала?

Що більше він думав, то дужче злився, а потім поставив чашку на стіл і мовив:
— Сьогодні я ночуватиму в тебе.

— !

Чжу Ухуань, вирячившись, дивилася на Фен Чан'є і з переляку почала заїкатися:

— Ваша величносте, ви, ви, ви......ви.....

Хіба ви не гей? Чи ви не бережете свою чистоту для євнуха Юаня? У жодному разі не слід зраджувати ваше кохання через постійний тиск придворних народити дитину. Це того не варте!

Сьогодні ви, переборовши огиду переспите, зі мною. А раптом хтось із нас безплідний, тоді виходить, що ваша жертва надаремна? Більше того! Чи думали ви про те, якими гіркими сльозами вмивається євнух Юань у своїй служницькій комірчині, доки ви тут розважаєтеся із жінками? Він ж урятував вам життя! Сьогодні увечері ви хочете забрати пів його життя, щоб він помер від ридань?

"......."

Обличчя Фен Чан'є почорніло, як дно казанка!

Бісова жінка! Ти справді хочеш, аби я довів тобі, що не гей, не гей, не  гей!

Зі злості Фен Чан'є підскочив з місця і, крок за кроком, підійшов до Чжу Ухуань. Узявши тонкими пальцями її за підборіддя, він злегка підняв їй голову.

— Чому заїкаєшся? Невже досі хочеш зберегти себе для принца Цзіня?

Хіба вона посміє таке визнати? Їй що, набридло жити?

Чжу Ухуань негайно закрутила головою:
— Ваша величносте, ви забагато думаєте. Ця слуга вже давно збайдужіла до принца Цзіня. То для чого їй берегти себе для нього?

Доповідаю вашій величності: тиран вміє читати думкиWhere stories live. Discover now