On Dokuzuncu Bölüm

1.3K 116 19
                                    

Elimdeki anahtarla kapıyı açtığımda Taehyung ile beraber içeri girdik. Beyaz, büyük kapı ardımızdan kapanırken içeriye göz gezdirdim. Beklediğimden daha büyük ve lüks bir odaydı. Beyaza bürünmüş orman manzaralı fransız camın önünde jakuzi vardı. Kocaman büyük çift kişilik yatak, ilerisinde beyaz koltuklar ve televizyon vardı. Yemek masasının üstü atıştırmalık ve alkollerle doluydu. Bu oda inanılmazdı...

Taehyung rahat bir şekilde içeri geçerken sırtımdaki çantayı yere bıraktım. Taehyung ceketini çıkarıp koltuğa attığında camın önüne geçip ellerini pantolonunun cebine soktu ve dışarıyı izlemeye başladı. Ben de montumu çıkarıp girişteki dolabın içine astım. Yavaş adımlarla odanın içinde gezinirken etrafta göz gezdiriyordum. "Bu oda çok güzelmiş." Taehyung söylediğim şeyden sonra bana kısa bir bakış atıp saatine baktı. "Akşam yemeği için aşağıya ineceğiz, istersen üstünü değiştir." Başımı onaylar biçimde salladım. Çantamdan kırmızı ekoseli eteğimi ve uzun kollu boğazlı siyah tişörtümü alırken Taehyung beni izliyordu. "Hava ne kadar soğuk farkında mısın?" Azarlar tonda söylediği şeyden sonra dizime kadar uzanan siyah çorapları gösterdim. "Bir şey olmaz."

Elimde kıyafetlerle tuvalete girip üstümü değiştirdim. Saçlarımı salık bıraktım. Hafif dalgalı olduğu için gayet iyi görünüyordu. Tuvaletten çıktıktan sonra çantamdan makyaj malzemelerini alıp yatağa oturdum. Küçük aynama bakarak önce nemlendirici sürdüm. Sonrasında allığımı sürerken Taehyung beni izliyordu. "Makyaja ihtiyacın yok, sen zaten güzelsin." Söylediği şeyden sonra gülümsedim ve hafif kırmızı renginde olan rujumu sürdüm. "Teşekkür ederim."

Siyah ceketimi giydikten sonra Taehyung ile beraber odadan çıkıp aşağıya indik. Herkes yemek yiyeceğimiz masadaydı. "Sonunda geldiniz! Nerde kaldınız?" Lisa bizi görüp gülümseyerek konuştuğunda Taehyung umursamayıp boş olan sandalyeye sandalyeye geçti. Ben de karşısına oturdum. Yanımda ilk kez gördüğüm sarışın bir çocuk oturuyordu. Taehyung'un yanında da pembe saçlı bir kız oturuyordu. "Sen Jennie olmalısın?" Kız sevecen bir tavırla elini bana uzattığında gülümsedim ve elini tutup sıktım. "Bende Chaeyoung, Taehyung'un arkadaşıyım. Memnun oldum." Elimi geri çekip "Bende memnun oldum." dedikten sonra yanımdaki sarışın çocuk "Ben de Jimin." deyip hafifçe gülümsediğinde gülümseyerek karşılık verdim. Diğer tarafımda Suho oturuyordu. Taehyung'un da diğer tarafında Jisoo vardı.

Kai Lisa'nın yanında, Hoseok'ta Suho'nun yanında aynı zamanda Lisa'nın karşısındaydı. Kısaca çiftler karşılıklı oturmuştu. Sanırım bizde Taehyung ile çifttik. Evet öyleydik. Tanrım, düşüncesi bile heyecan vericiydi. "Ben çok acıktım." Kai sitem ettiğinde nihayet garson yemekleri masaya yerleştirmeye başlamıştı. Akşamın ilerleyen saatlerinde masada sohbet oldukça koyulaşmıştı. Bana bir şey sorulmadıkça konuşmuyordum. Dinlemek yetiyordu. Kai, konuyu Lisa ve Hoseok'un seks hayatına getirdiğinde Suho kafasına çaktı. "Oğlum sen ne arsız bi çocuksun? Sana ne?"

Kai elini kafasına götürüp okşadı ve ardından Lisa'ya döndü. "Pardon Lisa, bir daha olmaz." Chaeyoung bana dönüp "Ee Jennie, sen neler yapıyorsun? İlgilendiğin bir şeyler var mı?" Arkama yaslandım ve derin bir nefes aldım. "Lise son sınıf öğrencisi olduğun için hobilerime fazla vakit ayıramıyorum. Buz pateni yapmaya bayılıyorum. Ama işte, sınav olduğu için ara vermek zorunda kaldım..." Hem sınav vardı hem de her şey o kadar pahalılaşmıştı ki, bırakmak zorunda kalmıştım. "Ooh, sen üniversiteye başlayacaksın... Ne tatlı. Umarım başarılı olursun."

Kai bu sefer bana dönüp "Sanki soğuk oldu ya, o etekle üşümüyor musun Jennie? İncecik bacakların var zaten." dediğinde dudaklarımı birbirine bastırdım. Taehyung o sırada çatalını yere düşürdüğü için masanın altına eğildi. "Hayır üşümüyorum, düşündüğün içi-" Bacaklarımda gezinen eller dikkatimi dağıtmıştı. Yapay bir şekilde öksürüp belli etmemeye çalıştım. "Düşündüğün için teşekkürler." Masadaki suyu alıp birkaç yudum aldığımda Taehyung pis pis suratıma bakıyordu. Muhtemelen yanaklarım kızarmıştı.
"Yol yorgunuyuz biz kalkalım artık." Jimin ve Chaeyoung masadan kalkıp bize gülümsedi; ardından yukarı çıktılar. Yavaş yavaş herkes odalara dağılıyordu. Ayağa kalktığımda Taehyung'ta kalkmıştı. Beraber yukarıya çıktık.

İçeri girdiğimizde ne söylemem gerektiğini bilmiyordum. Üstüme siyah eşofman ve siyah kısa kollu tişört giyip Taehyung'un yanına gittim. Koltuğa uzanmış, gözlerini kapatmış öylece duruyordu. Kavga ettiğimizden beri ve Taehyung buraya geldiğinden beri doğru düzgün konuşmamıştık. Onu çok özlemiştim. Haftalardır yüzünü görmüyordum.

"Taehyung..." Kolunu yavaş ve nazikçe dürttüğümde gözlerini araladı. "Hm?" Kısık gözlerle gözlerime bakıyordu. "Beraber uyuyalım mı?" Umarım beni yanlış anlamazdı. Tek isteğim burada son derece rahatsız uyumasındansa yatakta yatmasıydı. "Ben iyiyim ufaklık, geçe kalmadan sen de yat." İç çekip kolundan tuttum. "Hadi ama, yatak yeterince büyük. İkimize de yeter." Yavaşça doğruldu ve ayağa kalkıp üstten bana bakmaya başladı. Boy farkımız açıkça belli oluyordu. Bir şey demedi ve yatağa doğru yürüdü.

Sağ tarafta o sol tarafta ben yatıyordum. Kafamı sağa çevirdiğimde Taehyung çoktan uyumuştu. Bense o yanımda yatarken nasıl uykuya dalacağımı düşünüyordum. Onu çok özlemiştim. Hala aramızda soğukluk vardı. Şimdiyse hareketsiz bir şekilde yanımda yatıyordu. Kafamı kaldırıp onu izlemeye başladım. Gece lambasının turuncu ışığı kusursuz yüzüne yansırken hayran kalmamak elde değildi. Bir anlık cesaretle yavaşça kafamı yüzüne yaklaştırıp yanağına küçük bir öpücük kondurdum. Tepkisizce uyumaya devam ediyordu. Derin bir nefes alıp kafamı yastığa koyup arkamı döndüm. Bacaklarımı kendime çekerek cenin pozisyonunda yattım.

Birkaç dakika sonra belimi sarmalayan eller ve boynuma çarpan nefes, kalp atışlarımı hızlandırmıştı. Taehyung arkamdan bana sarılarak yatıyordu. Yutkundum ve tepki vermemeye çalıştım. Biraz daha sokulup sıcak bedenine hapsoldum. Yorgun ve uykulu olan bedenim, Taehyung'un kollaro arasında uykuya daldı.

ay kızlarr biliyorum çok kısa oldu bunu geçiş bölümü gibi sayabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ay kızlarr biliyorum çok kısa oldu bunu geçiş bölümü gibi sayabilirsiniz

ama gelecek bölümde size ufak bir süprizim olacak lütfen beklemede kalın 😗💞

sweet nightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin