❝ Çünkü pencere, seninle ve benimle bir kere açıldı. ❞
-
Taehyung'un kapısını çaldım ve beklemeye başladım. Kapı nihayet açıldığında Taehyung elindeki havluyla saçlarını kuruluyordu. "Hoş geldin ufaklık." Hızlı bir şekilde içeri girip sırtımdaki çantayı kenara bıraktım. Koltuğa oturup düşünmeye başladım. "Neler oluyor?" Taehyung yanıma oturduğunda anlamsız bir şekilde bana bakıyordu. "Evi terk ettim." Çok gergindim. Artık eve dönemezdim ve babamla kavga etmiştik. "Ooo, kötü kız." Yanağımdan öptüğünde geri çekildim. "Taehyung ben ne diyorum sen ne yapıyorsun ya? Babamla kavga ettik, bana senin gibi kızım yok dedi. Ben de senin gibi babam yok dedim." Taehyung elindeki havluyu kenara bıraktı. Durumun ciddiyetinin farkına varmıştı.
"Benim yüzümden değil mi?" diye sorduğunda iç çektim. "Hayır ya, öyle düşünme. Tamamen onlar yüzünden." Taehyung yüzünden değildi. Bana ve seçimlerime saygı duymayıp hayatıma çomak soktukları içindi. "Şu an bunu tartışmayalım. Bana ev bulmamız lazım." Kalacak yerim yoktu, işim yoktu.. "Aslında biraz param var, o parayla ev tutabilirim. Ama işte bulmam lazım." Ben çözüm üretmeye çalışırken Taehyung havluyu eline alıp ayağa kalktı. "Jennie, tabii ki benimle bu evde kalacaksın. Düşündüğün şeylere bak." Ağzımı tam açacakken "İtiraz hakkını elinden alıyorum, konu kapandı." dediğinde gerçekten de itiraz hakkım alınmıştı. Hayır desem de beni zorla burada tutacak biriydi çünkü.
Bundan sonra Taehyung ile beraber kalacaktım anlaşılan. Dürüst olmak gerekirse böyle olması benim için daha iyiydi. Her ne kadar ailemle görüşmeyi kessem de yanımda her koşulda ne olursa olsun yargılamadan beni destekleyecek biri vardı. Hem hayatımı mahveden, arkamdan iş çevirip beni üzen birisiyle neden anne ve babam olduğu için onları sevmek ve görüşmek zorundaydım ki. Birkaç gün boyunca içimdeki o kırgın ve üzgün hisler gitmese de Taehyung yanımda olduğu için bu süreci en hafif şekilde atlatmıştım.
Ne annemle ne babamla görüşüyordum. Hayatımda sadece Taehyung ve arkadaşlarım vardı.
Günler günleri geçirirken neredeyse bir ay sonra nihayet Jisoo ve Suho'nun düğün günü geldi.
"Taehyung sence kırmızı olanı mı giyeyim yoksa yeşili mi?" Elimde tuttuğum elbiseleri Taehyung'a gösterirken o da gömleğini giymekle meşguldü. "Hiçbirini." Verdiği cevapla yüzümü ekşittim. "Ne demek hiçbirini ya? Çıplak mı geleyim yani?" Taehyung gömleğinin birkaç düğmesini ilikleyip karşıma geçti. "Evden çıkmayacaksak bana uyar." Kaşlarımı çattım ve omzuna vurdum. "Sana soranda suç. Geç kalacağız ya, seçmezsen seçme." Arkamı dönüp giysi dolabına doğru yürüdüğüm sırada "Maviyi giy." diye bir ses duydum. "Hangisinden bahsediyorsun?"
Taehyung dolabın yanına gelip en köşedeki askıda duran mavi elbiseyi eline aldı. Bu, yıllar önce bana aldığı hediyeydi. "Bunu giy, sana çok yakışıyor." Elbiseyi elime aldım ve gülümsedim. "Öyle diyorsan..." Arkamı dönüp giyinmek için banyoya yöneldiğim sırada belimden tutup beni kendine çekti. "Öyle." Kafasını boynuma gömüp öpücük kondurduğunda kendimi geri çektim. "Yaa, geç kalacağız!" Koşarak banyoya girdim ve hızlıca elbiseyi giydim. Onca zaman geçmesine rağmen bedeni tam olmuştu. Saçlarımı dalgalı yapıp salık bıraktım. Makyajımı olabildiğinde sade tutarak toz pembe ruj ve hafif şeftalı tonlarında allık sürdüm. Kenara koyduğum küçük inci küpeleri kulağıma takıp banyodan çıktım. Taehyung çoktan ceketini giymiş, kravatını takmaya çalışıyordu. Yanına gidip kravatını takmasına yardımcı oldum. "Çok güzel olmuşsun." Taehyung hayranlık dolu bakışlarını üzerimde gezdirirken kravatını takıp yakasını düzelttim. Dudağıma yaklaşıp öptüğünde geri çekildim. "Ya, rujumu bozacaksın." Küçük el aynamı açıp rujumu tazeledim. "Rujum bozuluyor, geç kalacağız, bahaneler bahaneler." Taehyung söylenmeye başladığında iç çektim ve aynanın karşısına geçtim. Beyaz kürkümü giydikten sonra yine beyaz renkte olan çantamı taktım. Beyaz topuklu ayakkabılarımı giydikten sonra artık hazırdım. Taehyung ile evden çıktıktan sonra düğün yapılacak mekanın adresi için davetiyeye göz attım. Lisa ve Hoseok çok önceden gitmişlerdi. Ben de Jisoo'nun yanında olmak istiyordum ama Taehyung ile uyuyakaldığımız için bu pek mümkün olmadı.