6

255 10 0
                                    

Eltelt egy pár hónap mióta visszajöttem Monte Carloból. Az idő csak úgy elrepült. Miután Alexszel megbeszéltem a dolgokat. Távolság tartó volt velem. De csak annyira, hogy ne legyen semmi feszültség köztünk. Kedves volt, egyáltalán nem próbálkozott. Bejártuk a várost és a környékre is ellátogattunk. Fantasztikus volt. Tényleg nem voltam még ilyen jó üdülésen. Próbálom elfelejteni, ami köztünk történt.

Dani már alig várta, hogy haza érjek. Mindent elmeséltem neki, csak azt nem. Kaptam volna a fejmosást, amihez nem volt kedvem. Borzasztóan örült, hogy végre fizikailag is vele lehetek. Mikor oda adtam neki az autógrammot, amit Maxtől szereztem nem bírtam magamról levakarni. Aztán elmeséltem neki, hogy még együtt is táncoltam vele. Ott volt a vége. A gyerek majdnem összeesett örömében. Mintha csak ő lett volna ott. Teljesen oda van ezért a pasiért. Ahogy ő fogalmazott "példaképe". A válaszom csak annyi volt, hogy nagyszerű.

Amint visszatértem bekellett látnom, hogy nemsokára megint itt az egyetem. Úgyhogy gőzerővel neki álltam tanulni. Minél hamarabb leakartam tudni a vizsgaidőszakot. Több időt szerettem volna azzal tölteni, hogy pihenni tudjak. Szerencsére ez így is történt. Majdnem az összes elsőre meglett. Egy vizsgát kellett újra felvenni, de aztán megcsináltam.

A nyári szünetem elején Dani szakított barátnőjével. Előfordul... A csaj rettentő féltékeny volt. Még én is leültem vele beszélni, hogy nem kéne ezt csinálnia. Aztán csak nem tudott ezzel leállni. Dani pedig kiadta az útját. Nem szereti ezeket a lányokat. Pedig az elején mindig elmondja, hogy mi a helyzet és nem tudják felfogni. Lehet, hogy mi vagyunk rosszul összerakva vagy nem tudom...

Most, hogy Dani szingli így velem tölti még azt a maradék idejét, amit eddig a barátnőjére fordított. Ezzel igazából nem lenne bajom, de az nem szokott jól esni, mikor hajnalban „betör" a szobámba, mert neki beszélnie kell valakivel. Aranyos, de aludni szeretnék.

Alexszel nem beszéltem sokat. Nagyjából ugyan annyit kommunikáltam vele, mint az utazás előtt. A munka miatt nagyon elfoglalt, amit meg is tudok érteni. A versenyeket figyelemmel kísértük. Az eredménye jók voltak, de azóta sem tudott pódiumra állni.

A két fiú sokkal többet beszél mostanában. Ennek nem tudom, hogy mi lehet az oka, de az biztos, hogy Alex a legjobb barátjának mondja el minden kínját. Amikről nem tudhatok. Alex komolyabb dolgairól én sohasem tudhattam. Kicsinek ezt elnéztem, mert a fiúk úgy is olyan amilyenek. Ma már nem vagyok ennyire türelmes és megértő ezzel kapcsolatban.

Kopogást hallottam, így levettem a fejhallgatót. Pár másodperc múlva megjelent Dani két bögrével a kezében. Leült az ágyamra és oda adta a bögrémet. Beleittam a finom italba és éreztem, hogy ez kellett nekem.

-          Alexszel beszéltem az előbb.

-          Mit mesélt? – kérdeztem kíváncsian.

-          Tudott nekünk jegyet szerezni a hétvégi futamra!

Barátom arca felragyogott és láttam rajta, hogy legszívesebben világgá kürtölné. Tavaly nem kaptunk jegyet, de nem is találkoztunk vele. Valamiért úgy jött ki a lépés, hogy nem volt ideje ránk. Szerintem ez hatalmas nagy kamu volt.

-          Ö... - nem tudtam, hogy hogyan kezdjek bele.

-          Nem mondod most komolyan! – csattant fel.

-          Nem tudok menni...

-          Kora!

-          Pénteken elutazok. Nem tudok mit tenni. Szeretnék ott lenni, de ha nem megy. Mit tegyek?

Más VilágWhere stories live. Discover now