33

138 9 0
                                    

A tizenharmadik körre értünk be az istállóba. Lorát egyszerűen nem tudtuk lelőni. Az emberek már megismertek, így nem voltam idegen a számukra. Kaptunk három fejhallgatót és feszülten néztük a versenyt. Főleg én. Nagyon izgultam, hogy ne legyen semmi baj. Max nagyon jól ment, utána Charles hajtott a siker felé. A befutás szerint nem lett volna világbajnok így Verstappen. Az egész csapatnak és neki is fontos lett volna itt bebiztosítani a világbajnokságot. A Honda otthona. Ennél mi lenne még csodálatosabb? Persze már az is dicsőség lenne, ha ő állna a dobogó tetején. Perez meg ott állna mellett a második helyen. Annyira szép is lenne. Ennek mennyi az esélye? Szegény Checo ott küzdött Leclerc mögött. Drukkoltam neki, hogy előzze meg. Annyira nehéz számomra. Alex nem érdekel, így ő érte annyira nem aggódtam. Azt meghagytam a barátjának. Viszont ott van Verstappen, Perez és Leclerc. Mindhárom emberrel jóban vagyok. Az utóbbi lakásán még aludtam is. A barátnőjét imádom, vele együtt. Hogy legyek így Svájc? Az a lényeg, hogy ne menjenek össze. Azért drukkolok. Mindegy, hogy ki hányadik, csak épségben menjen át a vonalon. Ami meg is történt. A Honda országában Max áthaladt a célvonalon. Az utolsó előtti kanyarban meg azt hittem, hogy baj lesz. Checo és Charles majdnem összementek. A Ferrari pilótája levágta az utat, így előnyszerzésnek is minősíthették az esett. Viszont nem tudtam, hogy tényleg az lesz e belőle és akkor kap e büntetést. Mert, ha igen... Akkor a másik RedBull pilóta lenne a második.

A csapat egy emberként rohant ki a díjátadóhoz. Mi is szedtük a lábunkat és siettünk a többiek után. Szerencsére előre engedett minket a csapat és ott álltunk a kordon előtt. Max begurult az autóval és már szállt is belőle. Diadal ittasan futott az emberekhez oda. Majdnem beesett a szerelők közé. Ordítottak és veregették egymás vállát. Csodálatos pillanat volt élőben látni. A futam alatt párszor majdnem bealudtam a fáradság miatt. Viszont most felébredtem. Nem éreztem semmi mást csak a boldogságot.

Max levette a bukósisakot és gyorsan ráállt a mérlegre. A másik két dobogós helyezett is megjelent és nem voltak túl boldogok, ahogy kiszálltak az autóból. Őket is mindenki végig ölelgette. Perez észrevett és nekem is adott egy ölelést. Megdicsértem, mert tényleg nagyon ügyes volt.

Max időközben megláttot, miután lejött a mérlegről. Mivel a kordon sor végén álltunk ezért nem vehetett észre. Nem is feltételeztem volna rosszat. Odaszaladt hozzám és egymás karjába borultunk. Nem érdekelt, hogy izzadt és vizes. Boldogan öleltem magamhoz. Adtam az arcára egy csókot és utána rám nézett. Csillogott a szeme és én abban a pillanatban újra belé szerettem. Nem tehetek róla. Megbabonáz engem ez az ember.

- Mit keresel itt? – kérdezte megdöbbenve.

- Őket kérdezd! – karoltam át Danit.

Gyorsan összeborultak legjobb barátommal és Lorával is. Aztán ment is interjút adni. Checo odajött hozzám. Hálásan megköszöntem neki a segítséget. Együtt hallgattuk Maxot, ahogy kérdezgették a futamról. Aztán csapattársa ott hagyott, mert neki is mennie kellett. Aztán megváltoztak a dolgok egy pillanat alatt. RedBull egy kettő lett a verseny végeredménye. Mivel Charles a levágás miatt kapott egy ötmásodperces büntetést. De nem ez volt az egyetlen változás. A félpontok helyett teljes pontokat osztogattak, így Versteppen világbajnok lett. A második címe is meg lett. Igaz kicsit kaotikusan, de meg lett. Itt Japánban. Ennél büszkébb már tényleg hova legyek?!

A csapattal együtt őrjöngtünk. Eszméletlen élmény volt ezt ott a helyszínen átélni. Ezt mind köszönhettem ennek a két embernek. Főként Lora apukájának.

A díjátadó után visszamentünk az istálló főhadi szállásárára. Charlottenak írtam, hogy találkozzunk már. Tudtam nagyon jól, hogy ő is ott lesz a csapattal. Nem is kellet sokat várnám rá, hogy írjon. Azt írta, hogy odafog jönni hozzám. Többieket beküldtem melegedni. Megszereztem Max esőesernyőjét így már nem áztam el. Barátnőm nagyon gyorsan odaért. Bő fehér kötött felsőt és szürke farmert viselt. A cipője tetszett a legjobban. Mivel ugyan az volt, mint az enyém.

Más VilágWhere stories live. Discover now