7

243 9 0
                                    

A vonaton tudtam egy kicsit aludni. Ha a vasútat válassza az ember, akkor kb. két és fél óra az út le mamámhoz. Persze autóval ez csak másfél óra. Nagyon maximum két óra. Mikor már felültem a vonatra akkor felhívtam mamát, hogy már megyek is le hozzá. Nagyon örült neki. Mondta, hogy akkor el is kezdi főzni a kedvenc kajámat, meg a süteményt is előkészíti. Próbáltam én mondani neki, hogy nincs ezekhez kedvem, de nem akarta megérteni. Inkább csak egy kiadós alvásra lenne szükségem.

Nagymamám teljesen oda és visszavolt mikor meglátott. Fél napig mesélte, hogy mi történt a faluban. Mesélt az esküvőről. Számomra az volt a legérdekesebb dolog. Vártam már nagyon az eseményt. Az egész falu meg lett hívva. Amúgy sem túl sokan laknak a faluban.

A nap gyorsan eltelt. Legtöbb időt a kertben töltöttem. Kihasználtam, hogy lehet kertészkedni. Budapesten nem csinálnék ilyet sohasem, viszont itt lent szeretek ezzel foglalkozni. Talán azért is, mert nem kell gondolkodni a gondokon. Persze így is előjöttek a gondok. Dani nem nagyon akart békén hagyni. Minden órában írt, hogy mikor akarok újra rendesen beszélni vele. Magyarázzam már meg, hogy mi történik most velem. Kérdezte, hogy hogy vagyok. Meg küldött egy pár képet a Hungaroringről. Most ő van úgy, mint én múltkor. Alex is írt, de nem nagyon akart zaklatni. Aztán Max is írt. Viszont ő csak annyit, hogy fantasztikus képeket csináltam.

A szüleim az esküvő napján jöttek le, vagy is szombaton. Én voltam a sminkes és fodrász. A mamám barátnői jöttek át, hogy az én kezem alatt legyenek szépek. Mondtam én nekik, hogy én nem értek az ilyen dolgokhoz. Az volt a válaszuk rá, hogy én városi lány vagyok. Tudok én minden szépészeti trendet. Lehet azt gondolják, hogy aki Budapesten él az valami kiváltságos személy. Tévednek...

Miután az egész falu nálam szépítkezett, jutott rám is idő. Ami azt jelentette, hogy volt félórám elkészülni. Felvettem egy vajszínű steppelt ruhát. Igaz úgy néztem ki benne, mint egy kis mama, de nem érdekelt. Hozzá csaptam még egy magas sarkú szandált és a szett kész is volt. Hajamat lazán befontam és feltettem egy kicsit erősebb sminket. Csak azért, hogy a képeken legyen valami színem. Ezt a csodálatos pillanatot meg kellett örökítenem, ami fel is került storyba. Egyszer az életben megpróbáltam szép lenni. Jó vicc...

Az anyakönyvvezetőnél és a templomi esküvőn majdnem elaludtam. Apám bökdösött, hogy figyeljek már oda. Én csak a kaja és a zene miatt mentem. A falut körbe jártuk, így a lábaim majdnem meghaltak már. Nem így készültem. Ha tudtam volna felvettem volna a tornacipőmet. Aztán még azt sem engedik meg, hogy aludjak egy jót. Szép banda.

Szerencsére oda értünk a közösségi házhoz és megkaptuk a vacsorát. Isteni finom volt az összes fogás. Aztán jött a tánc és a mulatás. Minden alkoholt végig kostoltunk a kis csoportommal. A csoport a mamámból és a három barátnőjéből állt. Bekerültem a nyugger klubba. Ideje lenne nyugdíjba vonulnom szerintem.

A szüleim hol ettek, hol táncoltak. Valamikor együtt, aztán valamikor másommal. Én egyszer elcsíptem apámat egy lassú szám erélyéig. Aztán jött nagymamám és vitt vissza inni. Aztán együtt a kis csoport, ment az éjszakába táncolni. Annyit táncoltam, hogy négy órakkor eszméltem fel, hogy már kb. mindenki ki van dőlve. Én is leeresztettem, mint egy lufi.

Miközben az asztalnál ültem megnéztem a telefonomat. Mikor ki tettem a képet akkor néztem rá utoljára. Elő sem vettem. Ilyen rossz lány voltam.

Páran beszívelték és írták, hogy jó szórakozást. Alex is ebbe a kategóriába tartozott. Dani írt egy litániát. Írta, hogy jó mulatást és hogy mondjam meg mamámnak, hogy még egyszer bocsánat, hogy nem tudott eljönni. Szerintem észre sem vette, hogy nem jött el. Leírta az időmérő edzést, ami szerinte remek volt. Barátja ötödik lett. Megtalálkozott valami lánnyal, aki felkeltette az érdeklődést. Verstappen is reagált a képre. Ezen csodálkoztam a legjobban. Elvileg nem követett, de aztán megnéztem és a találkozásunk napján bekövetett. Gondolom miután felment a szobájába. Bevallom őszintén, hogy én erről nem kaptam semmilyen értesítést. Azt írta amúgy, hogy reméli jól fogom magam érezni és valami csoda folytán nem ragadok a faluban.

Más VilágWhere stories live. Discover now