Eljött a Spa-i hétvége. Péntek van és már úton vagyok a pálya felé. Max mellettem ül és éppen beszél valakivel telefonon. Ez az első olyan futam hétvége, amikor már barátnőjeként jelenek meg. Az egyével ezelőtti magyar nagydíjon csak egy vendég voltam. Ott is az utolsó pillanatban értem oda. Viszont tegnap érkeztem meg Belgiumba. Most nem kések, mivel Verstappen nem is engedné meg nekem. Akkor kell indulnom, mikor neki és akkor kell eljönnöm, mikor ő végez. Nincs vita!
Az elmúlt három hétben sok dolog történt, de még is zavaros az egész. Azon a napon, mikor haza mentem megvártam, még mindenki haza érjen. Utolsó anya volt, mivel ő zárt a cukrászdában aznap. Apa jó fej volt, mert rendelt vacsorát. Kínait ettünk. Talán még sosem esett ilyen jól.
Átbeszéltük a lakástémát. Elmeséltem, hogy mibe keveredtem bele és ennyi volt. Én nem akarok oda visszamenni. Próbáltak az első egy órában meggyőzni, hogy ez egy hülyeség és beszéljek Danival. Nem voltam hajlandó. Azóta sem beszéltem vele. Semmire nem reagáltam, ami vele kapcsolatos volt.
Azon a hétet lementem a nagymamámhoz. Egészen jó volt. Megbeszéltük a pasi ügyeket és elfogadta Maxet. Mutattam neki közös képeket, meg meséltem neki az élményeimről. A végén azt mondta, hogy jó gyerek ez. Csak a tévében ne lássa meg. Ezen jót kacagtam. Mivel nézi a futamokat ezért úgy is fogja látni. Mamám próbált felvidítani. Elvitt a közösségi házba, ahol karaoke partit tartottak. Magyar mulatós zenéket nyomtak az időseknek. Annyira vicces volt. Maxnek küldtem is a videókat. Jókat nevetett ő is. Egyszer tudtunk beszélni telefonon, mikor lent voltam. Azt mondta, hogy nagyon furán beszélek most. Aztán rájöttem, hogy mi a baja. Amúgy is akcentussal beszélem az angolt, de mivel vidéken voltam, ahol máshogy beszélnek... Én is felvettem azt az akcentust, ami kihatott az angolomra is még jobban. Azzal nyúztam Verstappent, hogy elmondtam egy mondatott a „városi" nyelven és a falusi környezetben. Először nem tudta, hogy hova gurult a gyógyszerem, aztán csak azt mondta, hogy legyek normális. Jó lesz neki a városi beszéd stílusom.
Apám elintézte az albérletet. A hónap végéig maradhattunk a lakásban. Miután vidékről visszajöttem haza mentem összepakolni. Dani nem volt a lakásban, mivel dolgozott. Két napot vett igénybe a pakolás. Fárasztó órák voltak. Apám közölte Dániellel, hogy mi a helyzett. Azt mondta, hogy mélységesen le volt sújtva. Mivel nem gondolta volna, hogy ez meglépem. Próbált elérni, de nem válaszoltam semmire. Még Alexet is rám küldte. Mondtam neki, hogy semmit nem mondok neki, ha Daniról van szó. Nem vagyok hajlandó semmire.
Többször jött át hozzánk. Beszélni akart velem, de az ötödik, hatodik alkalom után nem jött többet és én ennek nagyon örültem. Persze még Verával együtt van, amit nem értek. Az ő dolga, de sosem fogom ezt szerintem megérteni.
Már nem sok van iskola kezdésig. A szobámba kellett valami rendet raknom. Egy csomó cuccomtól megszabadultam. Volt olyan, amit kidobtam, de valami meg ment az adományos dobozba. Másnak még érték lehet, ami nekem már nem.
Esténként a cukrászdában segítettem anyámnak. Amikor ott végeztünk apának segítettem a garázsban. Valamivel lekellett foglalnom magamat. Az idegeimre ment a semmit tevés. Gondolkodni sem akartam.
Mikor volt szabadideje Maxnek, akkor mindig felhívott vagy írt. Mondtam neki, hogy most első a munka és majd utána jöhetek én. Azt szeretném, hogy ha a legjobb formáját produkálná. Az idei versenynaptár nagyon hosszú és a második fele a legmegterhelőbb nekik. Mivel mennek Ázsiába és a közel keletre azért ott elég edzettnek kell lenni. Négy, öt kilót is tudnak egy futam alatt fogyni. Ami szerintem annyira nem szeret a szervezetük.
Alexel is sikerült normálisan beszélnem. Elmeséltem neki, hogy két hétvégén is látni fog most, aminek rettenetes örült. Arról nem beszéltünk, hogy melyik csapathoz fogok "igazolni". Legszívesebben egyiknél sem lennék a futam ideje alatt, de mivel ez Maxnek nagyon fontos ezért biztos, hogy nála leszek.
YOU ARE READING
Más Világ
FanfictionMi történik akkor, ha három barát közül egy elköltözik a hazájából, hogy megvalósítsa az álmát? Mi lesz akkor amikor már világhírű lesz az a barát? Mi fog történi az otthoniakkal? A barátság mennyire lesz fontos ezentúl? Mi történik akkor mikor az e...