Alex később csatlakozott hozzám. Még a kötelező köröket lefutotta és csak utána jött be hozzám. Gyorsan átöltözött rendes utcai ruhába. Közben a mai napról beszélgettünk. Mondtam neki, hogy híres lettem, ezen csak röhögni tudott. Most komolyan milyen más reakcióra számított volna az ember?!
Elindultunk az autó felé, ami ugyan ott állt, mint ahol ideérkezésemkor hagytuk. Az emberek nagy része már elment a szállására. Így nagyjából üres volt a parkoló. Beültünk a fekete színű autóba. Nem lepődtem meg azon, hogy most nincs sofőr. Alex mondta, hogy az autót csak elküldette értem, viszont ő használja ezt az autót most.
- Dani megkért, hogy szerezzünk neki autógrammot Maxtől.
- Ennél könnyebbet nem tudott volna kérni? – nyögött fel Alex.
- Ennyire nem jöttök ki jól? – kérdeztem.
- Maxszel kevés ember van jóban. Max köszönünk egymásnak, de néha még az sem sikerül.
- Azért megpróbáljuk? – néztem rá boci szemekkel.
- Csak, mert ilyen aranyosan nézel.
Összeborzolta a hajamat és ez miatt már csúnyán néztem rá. Mindig tudják, hogy mivel tegyék tönkre a pillanatot.
A szállás szerencsére nem volt messze. A forgalom miatt mondjuk elég nehéz volt bejutni, de nagy nehezen sikerült. Az út hátralévő részén az egyetemről beszéltünk. Főleg azért, mert kaptam egy emailt, ami nem esett annyira jól. A tanár adott hírtelen egy plusz házit, amit holnap háromig kell leadni. Muszáj vagyok megcsinálni.
Mint kiderült Alextől kaptam egy külön szobát erre a két éjszakára. Ennek örülök. Főleg azért, mert ritkán tudok tényleg egyedül lenni. Imádok Danival élni egy fedél alatt, viszont néha nagyon idegesítő. Általában akkor szokott baja lenni, amikor fent van nálunk egy csaj. Megszoktam már.
- Mikor indulsz reggel? – kérdeztem az ajtó előtt.
- Nyolcra kint kéne lennem a pályán. Úgyhogy szerintem olyan hét körül elindulok.
- Akkor megyek veled. Szívesebben „töltöm" veled az időt, minthogy majd egyszer oda érkezzem.
- Ennek örülök. Nyugodtan pakolj le, aztán menjünk majd le kajálni, mert már nagyon éhes vagyok.
Bementem a szobába és megkönnyebbültem valami miatt. Fogalmam sincs, hogy miért. Barátom eddig ugyan úgy viselkedett velem, mint kiskorunkban. Plusz még kedveskedik is nekem. Főleg, hogy megteheti. De valami még is más.
Gyorsan elmentem megfürödni. Borzasztóan éreztem magam. Egész nap farmerban és egy vékony hosszú ujjúban voltam. Azt hittem, hogy meghallok a melegtől. Lemostam magamról az izzadságot. Sokkal jobban éreztem magam, mint előtte.
A bőröndből kivettem egy fekete pólót és hozzá egy lila rakott szoknyát. Szépen betűrtem a pólómat és megpróbáltam elsimítani. Cipőmet visszavettem, ami ma volt rajtam. Egy sima egyszerű fekete tornacipő. Hajamat összefogtam és tettem fel egy kevés sminket.
Miközben a szememet festettem kopogtak. Odamentem az ajtóhoz és kinyitottam. Beengedtem Alexet és visszaálltam a tükörhöz.
- Nagyon csinos vagy!
- Köszöntem a bókot. Te is kitettél magadért.
Igazából azt jelentette, hogy képes volt felvenni egy pólót és egy farmert. Mint anno. Tudtam nagyon jól, hogy nem valami komoly helyre megyünk.
YOU ARE READING
Más Világ
FanfictionMi történik akkor, ha három barát közül egy elköltözik a hazájából, hogy megvalósítsa az álmát? Mi lesz akkor amikor már világhírű lesz az a barát? Mi fog történi az otthoniakkal? A barátság mennyire lesz fontos ezentúl? Mi történik akkor mikor az e...