A gép nem sokárra landolni fog Budapesten. Végre haza térhetek. Csodálatos hetem volt. Viszont nagyon hiányzott a családom és ez a légkör. Hiányzott már a bunkóság a városban. A hétköznapokban az ember mindenkit elküldenek a francba. Főleg a tömegközlekedésen, mikor kinézet egy helyet az ember és egy másik utazó leül oda. Ez az én városom.
Keddtől csütörtök délelőttig csak a háznál voltunk. Kiélveztük a pihenés minden pillanatát. Sokat játszottunk a gyerekkel. Ha lehetett inkább a tengerparton voltunk. A két pici tudott játszani a homokban, én meg tudtam csodálni a vizet. Semmi másra nem vágytam. Ott is tudtam volna maradni. Csak egy sátor kellett volna nekem oda.
Mikor a gyerekek aludtak, akkor kint fociztunk a kertben. Lányok a fiúk ellen. Mivel nem tudok focizni ezért olyan volt, mintha ott sem lennék. Egyszer mondjuk nagyon megindultam és ez nem tetszett Maxnak. Elkapott hátulról és megpörgetett, hogy az apja eltudja tőlem szedni a labdát. Rosszallóan néztem rá, de csak nevetni tudott ezen. Persze mi nők összefogtunk és leszidtuk. Azzal a címszóval, hogy nem lehet mindent megnyerni. Nem érdekelte.
Max és Jos minden reggel edzettek és persze este is. Muszáj volt kondiban tartani magát. Kedd reggel felkeltet, hogy menjek vele futni. Felkeltem a kedvéért, de semmi kedvem nem volt. Alig bírtam mellette tartani a lépést. Még ő megtett öt lépést, én ellenben egyet. Egy idő után otthagytam. Inkább visszaigyekeztem a szobánkba. Franc sem akart kora reggel meghalni.
Sokat beszélgettem a családjával. Egyre jobban azt éreztem, hogy nem vagyok idegen a körükben. Sok mindenről beszélgettünk. Még a gyereknevelésről is megtudtam dolgokat. Mintha érintene a dolog...
Csütörtökön a két férfi elhagyta a házat és elmentek a kötelező pályabejárásra. Mi addig tüzet raktunk és mályvacukrot sütöttünk. A picik élvezték a legjobban. Mondjuk igazából mi sütöttük nekik. Nem engedtük meg nekik, hogy a bottal a tűz közelébe menjenek. Miután őket lefektettük mi csak ültünk a tűz körül és beszélgettünk. Sophie készített közös fotót hármunkról, majd olyat is, amin csak Victoria és én vagyok rajta. Annyira aranyosak velem. Mintha már régóta ismernénk egymást.
Péntektől kezdve a pályán voltunk. Az első napot Alexnél töltöttem. Elnézést kértem a Verstappen családtól ezért. Megígértem barátomnak, hogy a pénteket és a szombati szabadedzést nála töltöm. Paddock barátnőm nem jött ki a hétvégére. Írt nekem, hogy ne haragudjak rá, de dolga van és ezért nem ér rá most hétvégén. Sajnáltam, hogy nem találkozhattam Charlottetal, de voltak itt mások helyette, csúnya szóval élve.
Szombaton az időmérőn már a helyemen álltam és összekulcsolt kézzel néztem az eredményeket. Ilyenkor nem félek annyira, mint vasárnap. Itt nincsen rajt. Persze azért itt is lehet balesett, de még sem akkor az esély rá.
Hazai közönség előtt Verstappen megszerezte a pole pozíciót. Mellőle pedig Pérez indulhatott. Szombaton miután vége lett az időmérőnek beszélgettem vele és rengeteget nevettem rajta. Annyira jó humorérzéke van. Még egyszer meg is vicceltük Maxet. Utálja a pókokat. Mondta Checo, hogy foglaljam le egy kicsit. Ezt megtettem. Ahogy benyitottunk a szobájába úgy felsikított, mint egy kis lány. Az ajtó nyitására ráesett egy pók a fejére és ez nem igazán tetszett neki. Én ott nevettem mögötte. Már a hasamat fogtam a csapattársával egyetemben. Mikor barátom rájött, hogy mi történt elkezdte üldözni a csapattársát. Fantasztikus élmény volt.
A vasárnap már izgulósabb volt. Nagyon szépen elkapták a rajtot a Red Bullos fiúk. Alex az utolsó helyről indult, mert erőforrás cserélje volt, ami miatt tíz rajthelyes büntetést kapott. Az első kanyar után Max volt az első, utána jött Pérez. Alexnek sikerült feljönnie a tizenhatodik helyre. Nem telt el sok kör és már csak a fejünket tudtuk fogni. Verstappen autója defektetett kapott az ötödik körben. Le is vettem a fejemről a fejhallgatót és azért imádkoztam, hogy betudjon jönni kereket cserélni. Szerencsére nem messze volt a boxutcától. Gyorsan megcsinálták a kerékcserét és már ment is. A tizenkettedik helyre esett vissza. Alex loholt utána. Majdnem össze is mentek többször is. Mind a két fiút megöltem volna, hogyha kilökik egymást. Svájc akkor bekeményített volna. De nem így lett.
YOU ARE READING
Más Világ
FanfictionMi történik akkor, ha három barát közül egy elköltözik a hazájából, hogy megvalósítsa az álmát? Mi lesz akkor amikor már világhírű lesz az a barát? Mi fog történi az otthoniakkal? A barátság mennyire lesz fontos ezentúl? Mi történik akkor mikor az e...