31

127 9 0
                                    

Reggel arra ébredtem, hogy kirúgott az ágy magából. A nap első sugarai megjelentek a szobában és már ki is nyílt a szemem. A fekvő felület egy pillanat alatt kényelmetlené vált. Felültem és magamhoz vettem a telefonomat. Sikerült három órát aludnom kb. Új rekordót fogok szerintem dönteni, hogyha így haladok. Max még bőven aludt. Irigyeltem miatta. Én is szeretnék egy igazán pihentető alvást most már. A szekrényből kihalásztam egy futásra alkalmas ruházatot. Pár perc múlva már az utcán voltam.

Hasonló tempóval kezdtem, mint tegnap. Olyan izomlázam volt, hogy alig bírtam mozogni, de muszáj voltam magam megerőltetni. Kellett nekem ez az egész. Nem igazán szeretek sportolni, viszont élveztem a szenvedést. Ugyanazon az útvonalon mentem megint. Mivel nagyon korán volt, így senkivel nem találkoztam. Vasárnap volt, a normális emberek még otthon aludtak. Jelen állás szerint én nem voltam normális. Futással akartam elmenekülni a problémáim elől.

Ahol tegnap megálltam, ugyan ott találtam magam. Leültem a földre és néztem a tengert. A rockzene még mindig üvöltött a fülembe. Annyira akartam, hogy valami tomboljon a lelkemben és a fülemben. Ez most megtörtént és élveztem.

Fogalmam sem volt, hogy meddig ültem ott a szakadék felett, de egy pillanat alatt összecsináltam magam. Valaki hozzám ért a karomhoz. Kitéptem a fülhallgatót a fülemből és az érintés felé fordultam. Baloldalamon ott állt Max. Leült mellém és engem nézett. Arca piros volt. Ő is futó ruhában volt. Ezek szerint idáig futott ő is. Próbálta a légzését egyenletesre visszaállítani.

- Mi a francot csinálsz? – még mindig nem tudtam összeszedni magamat.

- Én szóltam hozzád. Te nem figyeltél. Végül ezt éreztem a legjobb döntésnek.

- Mit keresel itt? – hajtottam a fejemet a kezemre, ami meg volt támasztva a drótkötélen.

- Hallottam, hogy elmentél. Aztán megnéztem, hogy hol vagy. Gyorsan futsz, azt tudod? Nem tudtam tartani egy idő után a tempót veled. Jó mondjuk neked volt húsz perc előnyöd.

- Nem gondoltam volna, hogy elfutsz idáig.

- A problémák elől nem futhatunk el. Ma még otthon vagyok. Hétfőn elmegyek. Addig nem fogsz visszajönni, mert én ott vagyok?

- Ez nem is egy rossz ötlet! – bólogattam lassan. – Visszamentem volna. Muszáj a gondolataimat összeraknom, mert ez így nem jó. Tényleg nagyon szeretlek, de fogalmam sincs mi, hogy lesz. Sok a kérdőjel. Sokszor összekapunk, amin az egyik fél kibukik. A futás ezért segít, mert egy picit kikapcsol.

- Azt mondom neked, hogy fussunk haza. Fürödjünk meg és utána elviszlek valahova. – húzott fel a földről.

- És ha nincs kedvem? – húztam fel a szemöldököm.

- Olyan nincs. Siess, mert lemaradsz! – kiabálta, mert már elindult haza felé.

Mivel hosszabbak a lábai, ezért ő gyorsabb volt, mint én. Alig bírtam vele tartani a lépést. Néha azért visszavett a tempóból és bevárt. Kellőképen kikészítette a lábaimat és a tüdőmet. A ház előtt már alig kaptam rendesen levegőt. Azért ennyit nem tudok futni. Nekem ez már nagyon sok. Tegnap visszafelé a legtöbb részét az útnak lesétáltam. Most nem ez történt. Álmában végezni fogok vele.

Megengedte, hogy én fürödjek le hamarabb. Negyedórát sem töltöttem a zuhany alatt. Mikor kijöttem a fürdőből megkérdeztem tőle, hogy milyen ruhát vegyek fel. A válasza annyi volt, hogy olyan átlagosat. Ezzel sokat segített tényleg. A gardróbban álltam és néztem, hogy mit öltsek magamra. Végül megszületett az öltözékem. A felsőm egy babakék színű lenkeverék belebújós ing volt. A nadrág egy fekete lenszövet bokanadrág lett. Beletettem az új övemet. Annyira szeretem. Még ha nem is megy a szettemhez, akkor is felveszem. Az inget beletűrtem a nadrágba, így más sokkal jobban tesztet az összeállítás. Az egyik új kistáskámat kiválasztottam, amit Maxtól kaptam. Találtam az öltözékemhez, egy ezüst nyakláncot, amin a medál egy pici gyöngy volt. Hajamat kifésültem és összefogtam egy kontyba. Verstappen elhagyta a fürdőszobát, így betudtam menni és felkerült a szokásos smink mennyiség a fejemre. Nagyjából egyszerre lettünk kész. Felvettem a cipőmet és tényleg kész is voltam. Még a napszemüveg is a fejem volt.

Más VilágWhere stories live. Discover now