Meglepetésemre a kaszinóba mentünk be. Elkezdtem számolgatni, hogy mennyi pénzt tudok itt hagyni. Arra jutottam, hogy talán egy olcsó vegyes saláta beleférhet a keretbe. Viszont lehet annyiba fog kerülni, mint a cipő, amit az előbb vettem. Lehet, hogy gyorsan visszakéne vinni és akkor maradna pénzem is. Tényleg vízen és kenyerén fogok élni, amíg itt leszek. Nincs mese.
A biztonsági őrök belenéztek a táskánkba és utána be is engedtek minket. Ámulva nézte végig az épületben, mint legutóbb mikor Alexszel voltam itt. Annyira gyönyörű volt. A mennyezetről kék lapok lógtak le. Olyan volt, mintha a víz hullámai lennének. A bejárattal szemben volt egy hagyományos óra, ami nem más lehetett csak is Rolex. Itt aztán minden drága, még a kő, amin állok. Miután beértünk a nagy aulába jobbra fordultunk és már ott is volt az étterem. Még én csodálkoztam a helyen és készítettem képeket, mint a jó turista, addig barátnőm szerzett is egy asztalt nekünk. Leültettek minket egy olyan asztalhoz, ami mellett ablak volt. Így csodálatos kilátásunk volt a tengerre. Kaptunk két étlapot és már a pincér el is ment.
- Mit szeretnél inni? – kérdezte.
- Szerintem vizet. – néztem végig az itallapon.
- Szerintem én is. Nagyon finom itt a paradicsomleves és a kacsamell.
Elkezdtem nézni az étlapot közben és azt hittem, hogy rosszul látok. Tényleg nem nekünk van ez kitalálva. Ez felér egy fél fizetéssel otthon. Legszívesebben felálltam volna és haza rohantam volna.
- A paradicsomlevesben van betűtészta? – néztem fel rá.
- Hogy mi? – nem értette, hogy mit akarok tőle.
- Betűtészta. Otthon édesen esszük a paradicsomlevest betűtésztával. Az egyik legjobb dolog a világon.
- Most viccelsz velem. – nevetett fel.
- Ez tényleg komoly!
- Tényleg? – ámult el.
- Az igaz, hogy furcsának hangzik, de nem hazudok.
Jött a pincér és kérdezte mit kérünk inni. Mondta Charlotte, hogy csak vizet. Az ételt még nem tudtuk, hogy mi legyen.
- Nyugodtan kérj, amit szeretnél. Itt ingyen ehetünk. Apukám itt dolgozik.
- És mit csinál itt?
- Ő a vezető.
Látszott, hogy büszke az apja sikerére. Én is büszke lennék, ha az apám egy ilyen neves helynek lenne a feje. Nem lehet egyszerű egy kaszinót vezetni, főleg ezt. De fantasztikus lehet közben.
A pincér visszatért és kérdezte, hogy mit kérünk enni. Mivel csak a salátákat néztem és abból is a vegyes salátát ezért végül bemondtam azt a menü sort, amit Charlotte mondott. Jó lesz az nekem. Nem azért kértem ilyen drága ételt, mert ingyen volt, hanem azért, mert tényleg jól hangzott.
*****
Egy kellemes ebédet eltöltöttünk a kaszinó éttermében. Desszertnek kértünk egy-egy csokis felfújtat. Életem legjobb felfújtja volt. Bűn lett volna kihagyni. Már csak azért érdemes betérni ide és megkóstolni.
A finom ebéd után, amit már lassan belefért egy vacsorának is, ideje volt haza indulni. Viszont Charlotte próbált meggyőzni a hajókázásról. Mondtam neki, hogy a kikötőig szívesen elmegyek vele autóval, de onnan én megyek tovább. Nem akartam magamra haragítani Maxot, aki otthon várt. Így is már szerintem ki volt tőlem.
A kikötőben megállt és egy fekete gyönyörű színű hajó állt előttünk a stégen. Charles és Alex már a hajón voltak. Pakolásztak és már készültek elhagyni a partot. Bunkóság lett volna, nem odamenni hozzájuk.
YOU ARE READING
Más Világ
FanfictionMi történik akkor, ha három barát közül egy elköltözik a hazájából, hogy megvalósítsa az álmát? Mi lesz akkor amikor már világhírű lesz az a barát? Mi fog történi az otthoniakkal? A barátság mennyire lesz fontos ezentúl? Mi történik akkor mikor az e...