38

263 11 3
                                    

A telefon csörgése igazán rosszul esett. Elkezdtem csukott szemmel tapogatni az ágyat, aztán az éjjeliszekrényt. Végül megtaláltam. Óvatosan kinyitottam a szememet és Max neve villogott vadul. Kinyomtam. Visszaakartam aludni, de éreztem, hogy valami nagyon nem kényelmes. Fejfájással kellett felkelnem. Eddig pocsék a reggelem. Igazából azt sem tudom, hogy hol vagyok. Egy ágyban az biztos. Újra kinyitottam a szememet és a hotelszoba csodálatos világában találtam magam. A ruhám szúrt összevissza. Legalább nem volt rajtam a cipőm. Telefonom újra csörögni kezdett. Max nagyon akart tőlem valamit. Bementem a fürdőszobába, hogy rendbe hozzam magam egy kicsit.

- Szia! – hangosítottam ki.

- Szia! Milyen volt az éjszaka?

Gyorsan megmostam az arcomat, addig bele sem akartam nézni a tükörbe. Úgy éreztem, hogy borzasztóan nézek ki.

- Igazán jó. Sokat táncoltam.

A tükörképem borzasztóan festett. A sminkem valahol megmaradt, valahol pedig semmit sem lehetett belőle látni. Hatalmas nagy fekete folt volt a szemem alatt. Hajam úgy nézett ki, mintha megtéptek volna. Viszont a ruha még mindig jól állt rajtam.

- Azt láttam.

- Neked nem aludnod kéne már? – az óra kilencet mutatott. – Ott már hajnali kettő van.

- Beszélni akartam veled. De már megyek is.

- Jó éjszakát Max! – köszöntem el tőle.

- Szia Kora! – tette le a telefont.

Kimentem a fürdőből és ledöbbenve álltam az ajtóban. Azt hittem, hogy Charlotte szobájában vagyok. Igazán nagyot tévedtem. Barátnőm a közelben sem volt. Arthur feküdt az ágyban. Szemem elé kaptam a kezem és rá kellett jönnöm, hogy az este egy része kiesett megint. Tényleg nem szabad alkoholt fogyasztanom és nem szabad elmennem bulizni. Miért nem tudom már megtanulni. Ha rajtam van a ruhám, akkor csak nem történt semmi. Vagy is nagyon remélem.

Felvettem a csizmámat és a többi cuccomat és halkan kiosontam a szobából. Nem érdekelt, hogy hogyan festettem. El akartam tűnni a szobából minél hamarabb. Vadul kopogni kezdtem barátnőm ajtaján. Nagyon reméltem, hogy itt van és nem ment el valahova. Aztán végül sikerült kinyitnia az ajtót. Ő sem nézett ki jobban, mint én. Viszont ő köntösben volt.

- Kora! – lepődött meg. – Te mit keresel itt? – ásított.

- Ezt szeretném én is megtudni. Beengedsz?

- Gyere csak be!

Bementem a szobába és ledőltem az ágyra. Akkora képszakadásom lett, hogy fogalmam sincs, hogy mi is történt igazán.

Charlotte lefeküdt mellém és együtt néztük a plafont. Nem éreztem magam másnaposnak. Nem éreztem semmit, csak össze voltam zavarodva.

- Mi történt éjszaka? Utolsó emlékem az, hogy elmentél a mosdóba. Utána mi történt?

- Mire visszaértem csak annyi volt, hogy nagyon táncoltál Arthurral. Aztán ittunk még jó sokat. Táncoltunk. Eltűntél kb. fél órára "vécé" címszóval. Négykor fogtunk egy taxit, ami elhozott idáig. Én feljöttem a szobába. Ti meg lent maradtatok. Nagyon mondogattad, hogy így haza mész egyedül. Ezek szerint a másik szobában kötöttél ki.

- Mennyire voltam gáz? – tettem a kezem a szemem elé.

- Tíz per hét, nyolc. Laza és jó fej voltál. Főleg akkor mikor Anna vagy Iza rá mozdult Arthurra. Majdnem behúztál egyet a lánynak. Dani és Arthur fogott le. Utána már inkább a vip-ben buliztunk. Sosem fogom elfelejteni azt a jelenetet.

Más VilágWhere stories live. Discover now