13

718 62 33
                                    

Po wylądowaniu San od razu skierował sięgnął do odpowiedniego hotelu, gdzie zamierzał spędzić te kilka dni. Lub tygodni, zależy jak szybko pójdzie mu zadanie. Póki co było późno i nie widział sensu w plątaniu się po obcym mieście, gdzie nikt nie mówi w jego języku.

Znalazł pokój w niewielkim hotelu, był oddalony od centrum, więc zapewniało to chociaż odrobinę bezpieczeństwa.

Myślał o skontaktowaniu się z Wooyoungiem, by sprawdzić co w ogóle się tam dzieje, ale zrezygnował ze względu na późną porę. Zresztą, nie sądził, by było się czego obawiać, w końcu chłopak nie sprawiał problemów i praktycznie przez cały czas siedział i siebie w pokoju przytulając maskotkę. Co więcej - mógł to nawet sprawdzić. Powstrzymał się jednak od zaglądania w tablet, nie chcąc na starcie podglądać chłopaka. Musiał mu zaufać. Może takimi małymi kroczkami w końcu nauczy się od nowa czym są emocje.

Nagle jednak odezwał się jego telefon, przez co wzdrygnął się, będąc gotowym na dosłownie wszystko. W końcu przyjechał to z konkretnym celem i nie mógł stracić czujności. Odetchnął z ulgą, gdy zobaczył na wyświetlaczu imię Wooyounga.

Ale tak właściwie, co on od niego chciał? Coś się stało? Nie było go od zaledwie kilku godzin, co już mogło pójść nie tak?

Zerknął na konwersację z młodszym, gdzie pojawiły się zdjęcia. Chyba nie miały być wysłane do niego...

Ale wyglądało na to, że chłopak dobrze się bawił. San nie wiedział, kim był chłopak, który był razem z Wooyoungiem na zdjęciu, ale po jakości zdjęć mógł stwierdzić, że żadne z nich nie było trzeźwe. Co się tam działo?

San

Nie prosiłem o relację.

Wooyoung

SAN?!??
PRXEPRASZAM
TP MIAKO BYV DO YUNHO

San

Piłeś?

Wooyoung

Nje
*Nue
**Mie
***Nie

San

Idź spać dziecko
Kim w ogóle jest ten typ?

Wooyoung

Yeonjun?
To mij prxyjaciwl!
Dawbo sue nie widzielismu
wiec uznalem ze sie z nim
sporkan

San

Jesteś u niego?

Wooyoung

Jie

Dla pewności San postanowił włączyć tablet i upewnić się, że młodszy go nie okłamuje. Gdy na ekranie pojawił się obraz na żywo z kamer w jego domu, zobaczył chłopaka leżącego na plecach na materacu, co utwierdziło go, że naprawdę wrócił do domu.

Wooyoung

Nie podobak ci sue moj
miß?

San

Co?

Wooyoung

Nie zabrales go ze soba
I wgl nue byled zbyr zadowoliny

San

Wytrzeźwiej, wtedy pogadamy

Wooyoung

Delicate • Woosan [1]✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz