Et glimt af fremtiden

20 2 0
                                    

Mine fingre på højre hånd glider igennem hendes hår, imens jeg presser hendes hoved ind imod mig, igen og igen. Jeg gør det hurtigere og hårdere, for hver gang jeg kommer ud af hendes mund. Og til sidst efter alt for lang tid, ender jeg med at komme, imens jeg stadig er i hendes mund. Efter jeg er kommet, kigger jeg ned på hende, imens jeg tænker på. hvor irriterende det er at sexlegetøjet ikke gøre den bedre til at give et blowjob. Efter jeg har tænkt denne tanke, er jeg klar til at fortsætte. Så jeg tager hende under armene og løfter hende op, fra hendes siddende position fra sengen. Efter jeg har gjort det kaster jeg hende ned i sengen med mig ovenpå, og så kysser jeg hende dybt og krævende. Efter jeg har gjort det i et par sekunder, begynder jeg at tage min ene hånd længere ned af ryggen på hende, indtil den til sidst ender på hendes bagdel. Og efter jeg har nusset hendes bagdel lidt, tager jeg hånden op foran for at knappe hendes bukser op. Efter jeg har knappe hendes bukser op, begynder jeg at tage den af hende. Og efter at jeg har taget bukserne af hende, tager jeg resten af tøjet af hende. Da jeg endelig har taget alt tøjet af hende, skynder jeg mig at tage tøjet af mig selv. Efter jeg har gjort det, lægger jeg mig ned på hende igen, og tager hendes krop.

Fem runder senere: endnu en gang begraver jeg mig selv i hendes skød, og imens jeg gør det, griber jeg fat i hendes ene ben. Og løfter det op imod hendes hoved, så jeg kan komme dybere ind. Men jeg ender kun med at støde ind i hende et par gange mere, før der er nogen der banker på døren. Da jeg hører den høje lyd, løfter mit hoved sig i et hurtigt sæt. Og jeg tager en dyb indånding, så jeg kan finde ud af hvem der står ud foran døren. Efter jeg har gjort det, Brummer jeg Rosa hvad vil du?! Rosa skynder sig at svare; "Scar, jeg har haft et syn" Efter jeg havde hørt hendes svar, sukkede jeg mentalt er hende. Efter jeg så havde gjort det, trækker jeg mig selv ud af Laura, og går over til døren. Og imens jeg gør det, siger jeg til Laura over den ene skulder; "bliv der, jeg kommer tilbage" Efter jeg har sagt det, Åbner jeg døren og gå ud af den.

Da jeg står ude på gangen, vender jeg mig om mod Rosa og så siger jeg; "nå, hvad så du så" på trods af at jeg både skulede og snerrede af hende, kiggede hun op på mig med et kæmpe stort smil, imens hun sagde; "jeg så en pige, som er født samme tid som en stjerne. Og stjernen fortalte mig, at hun er noget særligt, fordi de er født på samme tid. Og at vi har brug for hende, ellers vil vi allesammen dør. Og efter at stjernen havde fortalt mig det, forvandlet pigen sig til en vampyr, lige foran mig" efter at hun har fortalt mig om sit underlige syn, spørger jeg hende om pigen er vampyr, menneske eller noget helt andet. Mit spørgsmål gøre hende sur, og det kunne man høre på hendes tone, imens hun siger; "lige nu er hun et menneske, men hun skal blive en vampyr. Og det er altså dig der skal forvandle hende" jeg svarer hende stille og roligt, men også i en eftertænksom tone; "så skal jeg vel nok det, men hvordan ser hun egentlig ud?" Rosa svarer irriteret; "hun er okay køn, men hun ligner første fremmest en naboens datter. Altså meget sød og uskyldig, men jeg skal nok tegne en tegning, om ikke andet så kan vi måske bruge den til at finde hende" efter hun sagde det sukkede jeg endnu en gang, men denne her gang var det ikke inde i mit hoved. Og bagefter at jeg havde gjort det, sagde jeg til Rosa; "tak, fordi du kom og fortalte mig det, men nu vil jeg vende tilbage til det jeg var i gang med" Og inden hun overhovedet kunne nå at svare, havde jeg allerede smækkede døren i hovedet af hende.

———————————————————
Hej, jeg er glad for at i læser vores historie, og selvfølgelig håber jeg også på i kan lide den, også selvom det kun er mig der lægger den op og skriver.
Og hvis i har lyst håber jeg også at de vil skrive en kommentar og ligge en stjerne, hvis i synes vores historie er god. Og har i overhovedet lyst til at høre historien fra Scar synspunkt?

Og hvis i ikke har læst vampyrtvillinger, vil jeg råde jeg til at læse den, før i læser resten af denne her historie.

Forresten så er denne her side tidsmæssigt før vampyr tvillinger.

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now