Sex med Elena

4 1 0
                                    

Efter at jeg har taget et skridt ind i stuen, fra den ikke længere så hemmelige sted, spørger jeg Laura om; "ved du hvor Elena og White er" Hun svarer; "nej, men hvorfor spørger du"Jeg svarer; "jeg har lovet White at vise dem blodpigerne" Efter jeg har sagt det sidste ord, ser Laura forvirret ud og hun siger; "blodpiger" Jeg forklare; "blodpigerne er et ord, som White fortalte mig. Men det er egentlig bare et andet ord, for din menneskepiger som giver os blod" Efter at jeg havde forklaret det, nikker Laura og siger; "jeg tror forresten at de er inde i det store bibliotek" Efter hun har sagt det, siger jeg til hende; "nå, så du vidste ikke hvor de var" Hun svarer; "nej, jeg ved ikke hvor de er. Og det var det du spurgte mig om, så derfor svaret jeg ærligt. Men jeg tror de er inde i biblioteket, også selvom jeg faktisk ikke ved det med sikkerhed" Og efter hun sagde det, vendte jeg mig om og gik ud af rummet. Imens jeg rullede med øjnene, over hende og hendes opførelse.

Få sekunder efter er jeg inde i biblioteket, og imens jeg går hen til pigerne, kan jeg høre Elena. Hun er i gang med at læse endnu en bog, sandsynligvis nummer fire i Harry Potter-serien. Så på trods af at jeg afbryder hendes læsning, går jeg hen til dem og siger; "er i klar?" Efter at jeg har sagt det, ser begge pigerne forvirret ud, og Elena spørger mig om; "hvad mener du? klar til hvad?" Hendes spørgsmål gør mig forvirret, og siden jeg gjort dem forvirret først, prøver jeg at forklare det; "Whites spurgte jo, om I to kunne får Lov til at drikke blod, fra blod pigerne" De to piger ser overrasket på hinanden, men til sidst så siger White; "du må have misforstået det, det er kun mig der har brug for af drikke, Elena har jo Reyes" Hendes svar gør mig jaloux, Elena skal stadigvæk drikke at ham. Men inden jeg når at sige eller gøre noget, siger Elena; "men jeg vil selvfølgelig gerne med og se hvordan Whites drikker en af dens blod" Efter at hun har sagt det, får jeg endelig styr på min jalousi, så jeg siger til den; "okay så lad os gå derned" Og efter at jeg har sagt det, ligger Elena bogen på et bord, og rejser sig op. White rejser sig også op, så jeg vælger at følge dem ned under.

Et par sekunder og minutter efter, er vi kommet ned for enden af trappen. Og efter at vi har trådt ind i det store fællesrum, bruger begge pigerne flere minutter på at se sig omkring. Men der Elena var færdig med at se sig omkring, spørger hun mig om; "hvor er pigerne så" Jeg svarer hende; "de sover lige nu, så vi kan vække en af dem eller vente til de vågner" Elena svare hurtigt; "hvad skal vi så lave, imens vi venter" Efter hun har sagt det, bliver mit hoved fyldt med ideer til hvad jeg vil lave med hende. så jeg ender med at sende hende et elevatorblik, inden jeg siger; "vi kan tage et spil" Ja, jeg kender en masse gode sex spil. Når jeg at tænke, inden White siger; "nej" Og efter hun har sagt det, går hun hen og banker hårdt på en af dørene. Der går næsten 2 minutter, før der er en der åbner. Og efter hun åbner, ser jeg at det er nummer 25. Hun er en af de mest sexet menneskepiger, jeg nogensinde har mødt. Men på trods at det, føler jeg mig ikke længere tiltrukket af hende, på grund af Elena. Imens jeg tænker på det, begynder hun at spørge mig om; "har du brug for en omgang?" Siger hun imens hun kører Sine hænder ned over sin krop, og generelt forsøger at gøre sig så sexet som overhovedet muligt. Og inden jeg når at sige eller gør noget, siger White; "nej men det skal jeg" Og efter at White har sagte, griber hun fat i den anden pige og begynder at drikke hendes blod, imens hun skubber hende ind i rummet, og lukker døren bag ved sig.

Kort tid efter at vi er blevet alene, spørger jeg Elena om; "Elena vil du være sød lige at komme med mig? bare lige et par minutter" Hun kigger over på døren, hvor hendes søster er forsvundet en af. Imens hun tænker, derfor går der et par sekunder før hun svarer, man til sidst så siger hun; "ja, det kan jeg vel godt" Efter hun har svaret på mit spørgsmål, føre jeg hende ind i det værelse jeg har hernede. Efter at jeg endelig har fået hende derind, begynder hun at se nervøs ud. Og hun ligger endda armene over kors, og tager et skridt væk fra mig. Også selvom hun ingen grund har til det, jeg skal nok tage mig godt af hende. Og tænke på hendes behov før mine egne, også selvom det er første gang for mig, altså at jeg tænker på en anden før mig selv. Imens jeg tænker på det, kigger Elena sig omkring i rummet. Men der er hun er færdig med det, siger hun til mig; "hvad der er om på den anden side af døren" Imens jeg svarer hende, går jeg også hen imod hende; "Der er et badeværelse" Kort tid efter at jeg har svaret hende, er jeg henne ved hende. Jeg lægger hænderne på hendes krop, og begynder at kysse hende på halsen. I starten står hun helt stille i mine arme, men efter flere sekunder ligger hun lige pludselig hænderne på mig, og siger et eller andet. Det får mig til at trække hende tættere på, Og efter at jeg har fået hende tættere på mig. Bider jeg hende i halsen, for at få hendes blod ind i mig.

Efter at jeg har fået hendes blod i mig, får jeg så meget lyst til hende. At jeg ender med at løfte hende op, og gå hen og lægge hende i sengen, selvfølgelig med mig ovenpå. Efter at jeg har lagt hende i sengen, begynder jeg at tage hendes tøj af, i mens jeg kærtegner hendes krop. Efter en del tid, når jeg nødt til hendes køn. Og jeg begynder at slikke hende så hun kan komme, fordi hvis hun allerede har kommet en gang, er hun mere afslappet i kroppen. Og det vil gøre det lettere for os begge to, når jeg skal til at forsøge at komme op i hende. Imens jeg er i gang med at slikke hende, vrider hun sig under mig, fordi hun også er tændt. Men lige pludselig forsvinder hun, og der jeg kigger op for at finde hende ser jeg. At hun har tårer i øjnene, imens hun klistrer sig op af væggen, for at komme så langt væk fra mig som muligt. Jeg ser ned af hendes krop, for at se om jeg kom til at give hende et blåt mærke, eller noget andet der gør hende ked af det. Men hun forsøger at skjule sin krop fra mig, ved at dække sig med armene. Og det får mig til at indse, at jeg har været tæt på at voldtage hende. Hun havde ikke lyst til mig, jeg havde misforstået alle hendes signaler. Imens jeg tænker på det, indser jeg lige pludselig at jeg bliver nødt til at prøve at forklare det for hende, så jeg siger til hende; "undskyld, undskyld, undskyld, Elena det må du altså virkelig undskylde, jeg vidste ikke er du ikke vil have det, jeg troede..." Og inden jeg når at fortælle hvad jeg troede, afbryder hun mig, så hun kan sige; "vidste du ikke at jeg ikke vil have det, jeg laver da ikke andet end at sige, at jeg ikke ønskede det." Hendes ord gør mig overrasket, men også mere ked af det, hvad har jeg gjort. Imens jeg tænker på hvad jeg har gjort, ønsker jer at jeg aldrig havde gjort det. Men jeg vil aldrig kunne gøre det om, og med den tanke indså jeg. Også selvom jeg aldrig vil kunne gøre det om, kan jeg da i det mindste slette hendes minder om hvad jeg har gjort. Så jeg skynder mig at slette hendes minder, Og efter at jeg har gjort det. Ligger jeg hende til rette i sengen, Og skynder mig op i min private rum, for at være alene.

Vampyrtvillinger: Scars synspunkt ( på dansk )Where stories live. Discover now